تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود مجموعه والپیپر با کیفیت – خرداد ۱۴۰۱

5/5 - (1 امتیاز)

مجموعه والپیپر با کیفیت (Quality Wallpaper) – خرداد ماه ۱۴۰۱

| سری دوم اضافه شد |

والپیپر-با-کیفیت-خرداد-1401

مجموعه‌ای از والپیپرهای زیبا را با مضمون های مختلف برایتان آماده کرده ایم که مثل همیشه شامل بهترین تصاویر از تصاویر متنوع خواهد بود. این مجموعه نیز شامل کیفیت بالایی بوده و مناسب برای والپیپر دسکتاپ ویندوز است. این تصاویر در سری‌های مختلف آماده شده است و هر بار می‌توانید جدیدترین تصاویر با این مفاهیم را دریافت کنید. تصاویری از افراد، طبیعت، کوهستان و موارد متنوع را با عالی‌ترین کیفیت و جزئیات بصری می‌توانید دریافت کرده و آن‌ها را در سایز مناسب به‌عنوان والپیپر تنظیم کنید.

سری اول

در این شماره می‌توانید عکس‌های بسیار جالبی را با کیفیت عالی دریافت کنید. تصاویر شامل حیوانات، ماشین و تصاویر انتزاعی است و می‌توانید به‌صورت تکی یا منظم آن‌ها را تنظیم کنید. تصاویر ارائه شده متعلق به سال ۲۰۲۲ بوده و کاملا جدید هستند.

والپیپر-با-کیفیت-خرداد-1401

سری دوم

این سری از تصاویر زمینه شامل عکس‌های بسیار جالبی با موضوعات متنوع است و می‌توانید سری به طبیعت زیبای جهان زده و حیونات را در جنگل‌ها و دشت‌ها با ژست‌های مختلف را هم تماشا کنید. تصاویر انتزاعی و ناب همراه با عکس های ماشین را هم خواهیم داشت.

والپیپر-با-کیفیت-خرداد-1401

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود مجموعه والپیپر با کیفیت – خرداد ۱۴۰۱»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..