تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه چیز در مورد سریال تاریخی «مستوران»؛ از بازیگران تا تاریخ پخش

سریال تاریخی مستوران بالاخره، بعد از کشمکش ها و تاخیرهای زیاد، آخر این هفته پخش خواهد شد.

فصل این سریال، که در  ۲۶ قسمت آماده نمایش است، مضمونی از قصه ها و داستان های کهن ایرانی دارد و قرار است پنج شنبه ۲ تیر ماه شب ها ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش شود.

کارگردانی سریال مستوران را مسعود آب پرور و سید جمال سید حاتمی بر عهده دارند.

سید جمال سید حاتمی سال ۱۳۹۴ فیلم لاک قرمز را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. مسعود آب پرور نیز کارگردانی سریال و فیلم های زیادی را مانند در پی فاخته، قتل آنلاین، هوش سیاه و غیره را در کارنامه خود دارد.

سریال تاریخی مستوران در بیش از ۱۳ لوکیشن فیلمبرداری شده است و جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج به شمار می رود. مجری طرح این مجموعه نیز «استودیو بادبان» بوده است.

بازیگران سریال مستوران

بازیگران سریال مستوران عبارت اند از: حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه‌خواه، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی‌پور، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی، یدالله شادمانی، جواد انصافی، قربان نجفی، محمد اشکانفر، حمیدرضا معدنکن، الهه خادمی، عبدالرضا نصاری و علی دهکردی از جمله بازیگرانی‌ هستند که در فصل اول سریال «مستوران» مقابل ایفای نقش کرده اند.

از مدت‌ها قبل سیما فیلم اعلام کرده بود فصل اول سریال «مستوران» از ۱۶ خرداد ماه روی آنتن می‌رود اما پخش این مجموعه تاریخی مدام به بهانه های مختلف و به طول انجامیدن برخی از مراحل ساخت به تاخیر افتاد.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

بهترین سایت دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی رسانه شیک مووی

بازیگر مشهور ترکیه، ارکان پتک کایا در سریال ایرانی «بلیط یکطرفه» کیست؟

شکایت نویسنده ایرانی از سریال ترکی اتاق قرمز ؛ شهزاده ایگوال کیست ؟

هجوم ایرانی ها انیمیشن پهلوانان را از فهرست برترین سریال های IMDB خارج کرد

رایزنی توییتری بازیگر مشهور ایرانی برای بازی در فصل دوم سریال The Wheel of Time

نقد سریال احضار (دو قسمت اول) ؛ ترسی از نوع ایرانی

برچسب‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه چیز در مورد سریال تاریخی «مستوران»؛ از بازیگران تا تاریخ پخش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..