تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانش‌بنیان‌های کشور توانایی مقابله با خشکسالی و بیابان‌زایی را دارند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ "علیرضا عباسی" نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت روز جهانی مقابله با بیابان‌زایی، با اشاره به تغییرات اقلیمی و آثار ناشی از آن گفت: همه آحاد جامعه باید نسبت به محیط زیست، مسئولیت‌پذیر باشند و ضروری است که‌ دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش، مشارکت تنگاتنگ با موضوع خشکسالی و بیابان‌‌زایی داشته باشند تا از پیشرفت این پدیده در عرصه‌های کشور جلوگیری شود.

وی گفت: از ظرفیت‌های دانش‌بنیان، پژوهشگران و دانشگاه‌ها برای مقابله با تغییرات اقلیمی و بیابان‌زایی نیز باید استفاده کرد.

عباسی با اشاره به برداشت‌های بی‌رویه از منابع آبی و محدودیت‌های منابع آب و خاک در کشور اظهار کرد: مجلس نگاه متوازنی به چهار مقوله کشاورزی، منابع طبیعی، آب و محیط زیست دارد.

وی خاطرنشان کرد: بودجه‌هایی که طی دو سال اخیر برای این چهار مقوله تصویب شده است، نگاه متوازن و توجه ویژه مجلس را نسبت به این‌ موارد نشان می‌دهد.

نماینده مردم کرج در مجلس ابراز امیدواری کرد: در تدوین برنامه هفتم توسعه، این نگاه ویژه و متوازن به کشاورزی، منابع طبیعی، آب و محیط زیست لحاظ شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانش‌بنیان‌های کشور توانایی مقابله با خشکسالی و بیابان‌زایی را دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..