تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Neon White برای کامپیوتر – نسخه FLT

اولین رای باشید!

بازی Neon White یک تجربه اکشن و اول شخص سریع و برق آسا است که پیرامون نابود سازی شیاطین در بهشت جریان دارد. شما قاتل بی رحمی در رقابت با سایر جنایتکاران هستید و دیگر شانسی برای زندگی دائمی در بهشت نخواهید داشت. قاتلین دیگر ممکن است کمی آشنا به نظر برسند. باید ببینید که در زندگی گذشته خود با آن‌ها برخورد داشته‌اید یا خیر. شما در نقش نئون بازی خواهید کرد که یک قاتل وحشی بیرون آمده از جهنم است. می‌توانید با دیگر قاتلین هم دست شده و یک شات به رقابتی بزرگ داشته باشید. کارت‌های ارواح برای‌تان سودمند هستند و برای حمله به دشمنان خود باید آن‌ها را جمع آوری کنید.

Neon White PC-FLT

دانلود-بازی-Neon-White

در این بازی می‌توانید توانایی منحصربه‌فرد هر کاراکتر را با این کارت‌ها ارتقا داده و در هوشمندانه ترین زمان از آن‌ها استفاده کنید. می‌توانید برای کشف میانبرهای عظیم رقابت کرده و با قاتلین دیگر روبرو شوید. شناسایی اولین مرحله برای رقابت در جهان بازی است و هر چه قدر که در این کار موفق باشید، بهتر می‌توانید در بازی پیش روی کنید. فراموش نکنید که بازی Neon White با سرعت بالا دنبال می‌شود و شما نیز باید سریعا تصمیم‌گیری کنید. کاراکترهای بازی گاها ترسناک هستند و در جهان رنگارنگ، هیجان جالبی را به گیم‌پلی بازی تزریق خواهند کرد. تنها باید سعی کنید که بهترین کارت‌ها را با هم ترکیب کرده و این بازی را به انتها سوق دهید.

اسکرین-شات-بازی-Neon-White اسکرین-شات-بازی-Neon-White اسکرین-شات-بازی-Neon-White اسکرین-شات-بازی-Neon-White اسکرین-شات-بازی-Neon-White info

Neon White is a lightning fast first-person action game about exterminating demons in Heaven. You are White, an assassin handpicked from Hell to compete with other demon slayers for a chance to live permanently in Heaven. The other assassins seem familiar, though… did you know them in a past life?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10, 64-bit

Processor: Intel Core 2 Duo E6750, 2.66 GHz | AMD Phenom II X3 720, 2.8 GHz (w/ at least 3-threads)

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTS 450, 1 GB | AMD Radeon HD 5750, 1 GB

Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10, 64-bit

Processor: Intel Core i3-2100, 3.1 GHz | AMD Phenom II X4 965, 4.3 GHz (w/ at least 3-threads)

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti, 2 GB | AMD Radeon HD 7850, 2 GB

Storage: 6 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه FLT:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Neon White برای کامپیوتر – نسخه FLT»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..