تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میمون قاچاقچی با جلیقه ضد گلوله سفارشی در تیراندازی کارتل های مواد مخدر کشته شد

میمون یکی از اعضای باند مواد مخدر که جلیقه ضد گلوله و لباس استتار به تن داشت در تیراندازی خونینی کشته شد که ۱۱ عضو دیگر کارتل نیز در آن جان باختند. صاحب آن، مرد جوانی ۲۰ ساله است که گفته می شود عضو گروه جنایتکار بدنام «لا فامیلیا میچوآکانا» (La Familia Michoacana) مکزیک بود. او در اثر جراحات متعدد گلوله در حالی که میمون روی سینه اش بود، پیدا شد.

جسد میمون یکی از اعضای کارتل مواد مخدر مکزیک با جلیقه ضد گلوله پیدا شد!پلیس پس از درگیری بین مقامات پلیس و اعضای کارتل در شهر تک کالتیتلان (Texcaltitlan) در مرکز مکزیک، حدود ۱۰۰ کیلومتری جنوب غربی مکزیکوسیتی، با صحنه‌ای عجیب و وحشتناک روبرو شد. میمون عنکبوتی کوچک در حالی پیدا شد که دست‌هایش را دراز کرده بود، گویی صاحبش را که او را روی شانه‌هایش حمل می‌کرد، در آغوش گرفته بود. او یک جلیقه ضد گلوله و یک لباس استتار کلاهدار پوشیده بود. تیراندازی زمانی رخ داد که دادستانی کل ایالت مکزیک و اعضای گارد ملی با اعضای مسلح لا فامیلیا میچوآکانا درگیر شدند.

جسد میمون یکی از اعضای کارتل مواد مخدر مکزیک با جلیقه ضد گلوله پیدا شد!رسانه های مکزیک گزارش دادند که ۱۰ مرد در صحنه کشته شدند، یک نفر دیگر در بیمارستان جان باخت و ۱۰ نفر دیگر بازداشت شدند. سه نفر از آنها پس از مجروح شدن در این درگیری تحت نظر پزشکی هستند. پنج نفر از بازداشت شدگان مرد و سه نفر زن هستند و یک نفر دیگر زیر ۱۵ سال سن دارد.

جسد میمون یکی از اعضای کارتل مواد مخدر مکزیک با جلیقه ضد گلوله پیدا شد!تصاویر «میمون مواد مخدر» (narco monkey) در فضای مجازی منتشر شد و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی در ابتدا تصور کردند که آنها جعلی هستند. با این حال، پلیس اکنون تایید کرده است که این تصاویر واقعی هستند.

جسد میمون یکی از اعضای کارتل مواد مخدر مکزیک با جلیقه ضد گلوله پیدا شد!مقامات در این عملیات، اسلحه های مختلفی از جمله ۲۰ تفنگ تهاجمی، تفنگ دستی، مهمات و خودرو را کشف و ضبط کردند و جسد میمون را نیز با خود بردند. علاوه بر این، مقامات این احتمال را بررسی خواهند کرد که این گونه حفاظت شده میمون عنکبوتی، به طور غیرقانونی توسط باند مواد مخدر قاچاق شده است.

جسد میمون یکی از اعضای کارتل مواد مخدر مکزیک با جلیقه ضد گلوله پیدا شد!در همان روز تیراندازی، یک ببر بنگال در حال قدم زدن در خیابان‌های تکوالا در منطقه نایاریت در غرب مکزیک دیده شد. در شبکه های اجتماعی گزارش شد که ببر از خانه صاحبش که در جنایات سازمان یافته دست دارد، فرار کرده است. پس از مدتی صاحب ببر، حیوان خانگی خطرناک خود را با زنجیر بست و به خانه برد. سازمان حقوق حیوانات مکزیک هشدار می‌دهد که مجرمان سازمان‌ یافته اغلب با حیوانات خانگی عجیب و غریبی که نگهداری می‌کنند بد رفتاری می‌کنند. بسیاری از این حیوانات قادر به سازگاری با زیستگاه جدیدی نیستند که در آن قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

زندگی مجلل کارتل‌های جنایتکار ونزوئلا که در زندان‌های این کشور استادیوم بیسبال ساخته‌اند

دردسرساز شدن اسب های آبی قاچاقچی مشهور مواد مخدر برای کلمبیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میمون قاچاقچی با جلیقه ضد گلوله سفارشی در تیراندازی کارتل های مواد مخدر کشته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..