تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Dungeons of Edera برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

در بازی Dungeons of Edera قرار است که یک تجربه اکشن و نقش آفرینی متفاوت داشته باشید. این بازی سطوحی به همراه دارد که به‌صورت رویه‌ای ایجاد شده و هر کدام مملو از دشمنان چالش برانگیز، باس‌ها و لوت‌های هیجان انگیز برای ماجراجویان مشتاق خواهد بود. در این بازی باید کمپین بازی را در جناحین مختلف تجربه کرده و سرزمین‌های خود را علیه پادشاهی اسواری متحد کنید. در این بازی هرگز نباید یک سیاه چال را دو بار بازی کنید. سطوحی را می‌بینیم که به‌صورت رویه‌ای تولید شده و طیف گسترده‌ای از تم‌ها و دشمنان تصادفی را از میان گروه‌های متعدد خواهید داشت.

Dungeons of Edera PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Dungeons-of-Edera

کاراکتر شما قابل ارتقا بوده و می‌توانید مهارت‌های متفاوتی را برای وی کسب کنید. یک سری درخت مهارت هم وجود دارد که مسیر حرکت شما را ممکن است تغییر دهد. صدها گزینه برای لوت از بین جوایز کمیاب هم وجود دارد که توانایی‌های شما را تقویت کرده و کاراکتر خود را بیشتر به سمت گزینه دلخواه تبدیل خواهید کرد. باید طلاهای خود را در بازی خرج کرده و تا می‌توانید تا پایان مرگ خود همینکار را ادامه دهید. می‌توانید میراثی بزرگ از خود بر جای گذاشته و به ماجراجویی بعدی خود ادامه دهید. مهارت‌های جادویی خود را باز کرده و همین‌طور با کسب طلاهای بیشتر، ارتقا را فراموش نکنید. بازی گرافیک بالایی نسبت به نام و آوازه‌اش دارد.

تصاویر-بازی-Dungeons-of-Edera تصاویر-بازی-Dungeons-of-Edera تصاویر-بازی-Dungeons-of-Edera تصاویر-بازی-Dungeons-of-Edera تصاویر-بازی-Dungeons-of-Edera تصاویر-بازی-Dungeons-of-Edera info

Dungeons of Edera is a rogue-lite action RPG dungeon crawler featuring procedurally generated levels, each packed with challenging enemies, bosses, and lots of loot for the aspiring adventurer.

Play through a hand crafted campaign over three unique factions to unite your lands against the Oswary Kingdom.

Procedurally generated levels featuring a wide variety of themes with random enemies and bosses selected from the numerous factions means you will never play the same dungeon twice, bringing a new challenge every time you step in

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10, 64 Bit

Processor: AMD Ryzen 3 3100 / Intel Core i5-7400

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Radeon RX 5600 XT / Geforce GTX 1060 (3 GB)

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10, 64 Bit

Processor: AMD Ryzen 7 2700 / Intel Core i5-9500F

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Radeon RX 5700 XT / Geforce RTX 2060 (8GB)

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه DARKSiDERS:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Dungeons of Edera برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..