تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسامی تیم‌های جام ملت‌های فوتبال آسیا ۲۰۲۳

اسامی ۲۴ تیم راه یافته به جام ملت‌های فوتبال آسیا ۲۰۲۳ از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.

آفتاب‌‌نیوز :

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم‌های ملی فوتبال سوریه، استرالیا، ایران، عربستان، قطر، ژاپن، امارات، کره جنوبی، اردن، فلسطین، ازبکستان، هند، بحرین و تاجیکستان در این رقابت‌ها حضور دارند.

همچنین تیم‌های عمان، عراق، چین، ویتنام، لبنان، اندونزی، مالزی، قرقیزستان، تایلند و هنگ کنگ (بهترین تیم های دوم گروه) به جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ راه یافتند.

پیش از این قرار بود جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی چین برگزار شود اما به دلیل شرایط کرونایی چین از میزبانی این تورنمنت انصراف داد، ‌به همین دلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا تا پایان سال میلادی جاری به فدراسیون‌های عضو فرصت داده تا برای کاندیداتوری میزبانی این تورنمنت اقدام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسامی تیم‌های جام ملت‌های فوتبال آسیا ۲۰۲۳»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..