تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرهای جدید از گلکسی S8

کد خبر: ۴۴۳۶۶۰

۲۰  بازدید

پرچم‌دار آینده سامسونگ یعنی گوشی گلکسی S8 احتمالا یکی از مهم‌ترین گوشی‌هایی است که در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد شد و با توجه به مشکلاتی که برای گلکسی نوت ۷ پیش آمد باید گفت که این گوشی باید بار نوت ۷ را هم به دوش بکشد.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: پرچم‌دار آینده سامسونگ یعنی گوشی گلکسی S8 احتمالا یکی از مهم‌ترین گوشی‌هایی است که در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد شد و با توجه به مشکلاتی که برای گلکسی نوت ۷ پیش آمد باید گفت که این گوشی باید بار نوت ۷ را هم به دوش بکشد و به شکلی شرایط را دوباره برای شرکت سامسونگ مطلوب کند. در این مدت شایعات زیادی درباره ویژگی‌های این پرچم‌دار جدید شرکت سامسونگ شنیده‌ایم.

 خبرهای جدید گلکسی S8؛ حسگر اثرانگشت در پشت گوشی و وجود حسگر عنبیه
یکی از مسائلی که مورد توجه رسانه‌ها قرار داشته و درباره آن خبررسانی‌های مختلفی شده است، حسگراثرانگشت این گوشی است. برخی از منابع خبری پیش از این ادعا کرده بودند که این حسگر احتمالا درون صفحه‌نمایش قرار خواهد گرفت، اما حال طبق یک گزارش جدید ادعا شده که این حسگر این بار پشت گوشی قرار می‌گیرد.

تعدادی از گوشی‌های هوشمند پیش از این هم دست به چنین کاری زده‌ بودند. در مجموع دسترسی به حسگراثرانگشت در پشت گوشی کاملا راحت و بی‌دردسر است.

اما دو نکته‌ دیگری که در گزارش جدید عنوان شده‌اند یکی این است که سامسونگ گلکسی S8 دکمه هوم ندارد و دیگر اینکه از حسگر عنبیه چشم بهره می‌برد. فعلا تا رسیدن به زمان معرفی گوشی جدید سامسونگ دو ماه زمان باقی است. این گوشی در اسفندماه طی برگزاری نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرهای جدید از گلکسی S8»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..