تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی LumbearJack v1.0 برای کامپیوتر – نسخه GOG

اولین رای باشید!

بازی LumbearJack در مورد شخصیتی به‌نام جک هست که رویای ساده اش را دنبال می‌کند. او باید طبیعت را به شکوه سابقش بازگردانده و از دوستان قابل اعتمادش هم کمک بگیرد. به‌عنوان یک خرس باید به انسان‌های فضول نشان دهید که چگونه باید نقشه‌های غول صعتی را خنثی کنند. این بازی یک خرس با یک تبر به شما ارزانی داشته است و باید از بین جنگل‌ها عبور کرده و به سراغ مکان‌های هیجان انگیز بازی بروید. پازل‌های متنوعی در بازی وجود دارد و می‌توانید از عناصر دنیای اطراف‌تان استفاده کنید. پازل‌ها را باید سرهم بندی کرده و مدام به سراغ مراحل بعدی بروید.

LumbearJack v1.0 PC-GOG

دانلود-بازی-LumbearJack

گروهی عجیب در این بازی پیشروی کرده و برای نجات روز با یکدیگر متحد می‌شوند. شرکت شروری در جهان بازی وجود دارد که در حال نابود کردن طبیعت است. آن‌طور که مشخص است، باید از قابلیت‌های خود استفاده کرده و با کاهش ضایعات جلو بروید. قابلیت‌های خردایش خود را بالا برده و اجازه ندهید که سرعت‌تان کاهش پیدا کنید. می‌توانید گروهی از دوستان را در این بازی دور هم جمع کرده و به دنبال المان‌های سرگرم کننده باشید. بازی گرافیک و المان‌های موسیقی جالبی به همراه دارد و در طول بازی انگیزه‌تان را برای ادامه بالا خواهد برد. نابودسازی طبیعت، دشمن اصلی شما است و نباید اجازه دهید که ادامه پیدا کند.

اسکرین-شات-بازی-LumbearJack اسکرین-شات-بازی-LumbearJack اسکرین-شات-بازی-LumbearJack اسکرین-شات-بازی-LumbearJack اسکرین-شات-بازی-LumbearJack اسکرین-شات-بازی-LumbearJack info

Grab your axe and save the environment by chopping and recycling every man-made thing in your path and solving puzzles with your charming animal friends!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i3-3240 (2 * 3400), or AMD A8-3850 (4 * 2900), or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GT 640 (2048 VRAM), or Radeon R7 250 (2048 VRAM), or equivalent

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7-950 (4 * 3000), or AMD FX-4300 (4 * 3800), or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 745 (4096 VRAM), or Radeon HD 7770 (1024 VRAM), or equivalent

Storage: 1 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی LumbearJack v1.0 برای کامپیوتر – نسخه GOG»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..