تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی جهان باز Dynasty Warriors 9 رونمایی شد

بازی جهان باز Dynasty Warriors 9 رونمایی شد

کمپانی کویی تکمو در جریان رویداد جامپ فستا امسال، از بازی Dynasty Warriors 9 رونمایی کرد و قرار است این نسخه‌، شروعی تازه و نسلی جدید از این مجموعه‌ی طولانی و با قدمت باشد. با تک‌شات و جزئیات خبر همراه باشید.

 

تقریبا از سال ۲۰۱۳ میلادی بود که هیچ نسخه‌ی شماره‌دار و اصلی از سری بازی‌های Dynasty Warriors منتشر نشده بود و مطمئنا طرفداران این مجموعه منتظر تغییرات و پیشرفت اساسی بوده‌اند. حال کمپانی کویی تکمو، ناشر این بازی در کنار استودیو امگا فورس، توسعه‌دهنده‌ی مجموعه، از نسخه‌ی نهم این سری رونمایی کردند.

 

هیچ اطلاعات کاملی از این بازی به غیر از یک تیزر کوتاه منتشر نشده، اما تهیه‌کننده‌ی بازی، آکی‌هیرو سوزوکی از این قسمت به عنوان تولدی دوباره برای سری نام برد و البته اظهار کرد که برای اولین بار، المان دنیای باز با نسخه‌ی نهم وارد مجموعه می‌شود. همچنین شخصیت ژو چانگ، کاراکتری از کتاب مطرح Romance of the Three Kingdom که مجموعه Dynasty Warrior از آن الهام می‌گیرد، در قسمت جدید حضور دارد.

 

با این که در مراسم رونمایی بازی، اعضای کمپانی سونی هم حضور داشتند، اما هیچ پلتفرم مقصدی برای بازی مشخص نشد. با این حال انتظار می‌رود این بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

 

مجموعه بازی‌های Dynasty Warriors طبق آمار رسمی تا سال ۲۰۱۱ چیزی حدود ۱۸ میلیون نسخه فروش داشته و مطرح‌ترین فرانچایز کمپانی کویی تکمو محسوب می‌شود. همچنین قرار است فیلمی بر اساس این بازی توسط کمپانی چینی China 3D ساخته شود و در سال ۲۰۱۸ میلادی اکران شود.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی جهان باز Dynasty Warriors 9 رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..