تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شروع تعویض کارت‌های پایان خدمت سال 70 به بعد

شروع تعویض کارت‌های پایان خدمت سال 70 به بعد

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه تعویض کارت‌های پایان خدمت سال 70 به بعد از یکم خرداد آغاز شده است، افزود: تمام دارندگان این کارت‌ها می‌توانند تا پایان امسال با مراجعه به دفاتر خدمات انتظامی یا پلیس + 10 برای تعویض کارت‌های خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا  سردار ابراهیم کریمی درباره مدارک لازم برای تعویض کارت‌های پایان خدمت سال 70 به بعد، افزود: به غیر از تکمیل فرم درخواست تعویض کارت پایان خدمت که در دفاتر پلیس +10 داده می‌شود، همراه داشتن اصل کارت پایان خدمت، اصل شناسنامه و اصل کارت ملی نیز ضروریست.

وی ادامه داد: همچنین اگر مدرک تحصیلی دارندگان تغییر کرده باشد، باید اصل مدرک تحصیلی را برای درج در کارت پایان خدمت خود به همراه داشته باشند.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا همچنین هزینه تعویض کارت پایان خدمت را حدود 240 هزار ریال بیان کرد.

سردار کریمی با بیان اینکه ارائه کارت‌های الکترونیکی جدید از دو سال قبل آغاز شده است، افزود: باید برای تسهیل خدمت‌رسانی به کسانی که در گذشته خدمت کرده بودند نیز این کار را انجام می‌دادیم.

وی در خصوص ضرورت تعویض کارت‌های پایان خدمت اظهار کرد: در حال حاضر اگر کسی کارت خود را مفقود کرده یا لازم باشد استعلامی از این کارت گرفته شود مجبور است به یگان قبلی خود مراجعه کرده و وقت و پول خود را هزینه کند، اما با این اقدام و الکترونیکی شدن اطلاعات می‌تواند با مراجعه به نزدیکترین دفتر خدماتی یا با استفاده از اینترنت سرویس مورد نیاز خود را دریافت کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شروع تعویض کارت‌های پایان خدمت سال 70 به بعد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..