تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Evil Genius 2 World Domination برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Evil Genius 2 World Domination کنترل یک نابغه شیطانی را به شما خواهد داد و می‌توانید در برابر نیروهای عدالت از خودتان مقاومت نشان دهید. باید لانه شیطانی خود را پوشش داده و در عملیات بهترین کارها را انجام دهید. نیروهای بزرگی از عوامل جنایتکار را می‌بینیم که آموزش دیده هستند و شرایط سختی را برای شما ایجاد می‌کنند. شما باید روی قیامت دستکاری کرده و تلاش کنید که اتفاقات دلخواه خود را در آن رقم بزنید. ساخت و ساز در بازی اهمیت ویژه‌ای دارد و ساختار داخلی مخفیگاه هر کدام از دشمنان بازی هم می‌توانند چالش برانگیز باشند. شما باید به گونه‌ای خاص بتوانید سبک بازی خود را پیگیری کنید.

Evil Genius 2 World Domination PC-EMPRESS | DODI Repack

دانلود-بازی-Evil-Genius-2-World-Domination

وقتی که شما در حال انجام یک عملیات شیطانی باشید، گارد خود را رها می‌کنید و همین سبب می‌شود که دشمنان شانس بالایی برای شکست شما داشته باشند. می‌توانید از متخصصین کمک کرده و برنامه‌های شیطانی خود را پیش ببرید. سربازان قدرتمندی در اختیار شما قرار دارند و می‌توانند دستورات مغز متفکر تیم شما را انجام دهند.

تصاویر-بازی-Evil-Genius-2-World-Domination تصاویر-بازی-Evil-Genius-2-World-Domination تصاویر-بازی-Evil-Genius-2-World-Domination تصاویر-بازی-Evil-Genius-2-World-Domination تصاویر-بازی-Evil-Genius-2-World-Domination تصاویر-بازی-Evil-Genius-2-World-Domination info

Evil Genius 2 is a satirical spy-fi lair builder, where players take control of an Evil Genius and set their plans for world domination in motion. When it feels this good to be bad, the Forces of Justice don’t stand a chance!

Build your own unique evil lair and cover operation, Train a force of criminal minions, Defend your Lair from the Forces of Justice, and Dominate the world with a Doomsday Device in this direct sequel to the 2004 cult classic!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i3-8100

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GT 1030 2GB, Radeon RX 550 2GB

Storage: 18 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7-4770K, AMD Ryzen 5 1600

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1660 Super 6GB, Radeon RX 5700 8GB

Storage: 18 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه EMPRESS:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه EMPRESS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. برای نصب و اجرای بازی در ویندوز 7 و ویندوز 8.1، از فایل‌های مربوطه استفاده کنید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Evil Genius 2 World Domination برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..