تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Chivalry 2 برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

بازی Chivalry 2 قرار است که شما را به میدان نبرد نهایی قرون وسطی ببرد. یک اسلشر اول شخص چند نفره را در این بازی می‌بینیم که از نبردهای حماسی قرون وسطی الهام گرفته است و بازیکنان در هر لحظه می‌توانند اتفاقات نمادین را دنبال کنند. می‌توانید از برخورد شمشیرها به همدیگر درس گرفته و در حملات بعدی خود، پیشروی متفاوتی را تجربه کنید. در میدان‌های نبرد عظیم می‌توانید با ۶۴ بازیکنان همزمان وارد شده و شهر و روستاها را به آتش بکشید. یک سیستم رزمی کاملا مجهز را در بازی می‌بینیم که توانایی زیر پا گذاشتن دشمنان خود را به شیوه‌های مختلف خواهید داشت.

Chivalry 2 Build 8899150 PC-FitGirl Repack | DODI Repack

دانلود-بازی-Chivalry-2

بازی از چندین کلاس متفاوت تشکیل یافته است و می‌توانید تنوع بیشتری از حرکات را پیاده‌سازی کنید. چهار کلاس پایه را در بازی می‌بینیم و ۱۰ زیر کلاس در کنار ۳۰ سلاح منحصربه‌فرد هم وجود دارد. می‌توانید از جعبه تدارکات هم بهره برده و کمانداران بیشتری را در تیم خود داشته باشید. گزینه‌های تاکتیکی شما رفته رفته افزایش پیدا کرده و می‌توانید در میدان نبرد از آن‌ها استفاده کنید. برای مبارزه در کنار دوستان خود، می‌توانید از سیستم کراس پلی استفاده کرده و در تمامی پلتفرم‌ها باهمدیگر بازی کنید. بازی Chivalry 2 گرافیک و موسیقی جالبی هم دارد و هر چه قدر که بازی ادامه پیدا کند، بیشتر انگیزه ادامه دادن پیدا خواهید کرد.

اسکرین-شات-بازی-Chivalry-2 اسکرین-شات-بازی-Chivalry-2 اسکرین-شات-بازی-Chivalry-2 اسکرین-شات-بازی-Chivalry-2 اسکرین-شات-بازی-Chivalry-2 اسکرین-شات-بازی-Chivalry-2

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس دیتای رسمی استیم، ورژن BuildID 8899150 فشرده سازی شده است. از امولاتور GOLDBERG به همراه کرک gookie استفاده شده است. تمامی فایل های انتخابی فیت گرل، در محتوای دانلودی شما از وبسایت دانلودها لحاظ شده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۲۳٫۷گیگابایت به ۱۳٫۸گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۲ الی ۶ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۵٫۴گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. info

Return to the ultimate medieval battlefield!

Chivalry 2 is a multiplayer first person slasher inspired by epic medieval movie battles. Players are thrust into the action of every iconic moment of the era – from clashing swords, to storms of flaming arrows, to sprawling castle sieges and more.

Dominate massive, 64-player battlefields. Catapults tear the earth apart as you lay siege to castles, set fire to villages and slaughter filthy peasants in the return of Team Objective maps.

A fully featured mounted combat system makes you feel like you are fighting atop a thousand pound beast of war, including the ability to trample your foes, land devastating front or rear horse kicks, unhorse your opponent with a lance and engage in deep melee combat with grounded or mounted opponents.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel i3-4370

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 660 or AMD Radeon HD 7870 2 GB

DirectX: Version 10

Storage: 35 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel i7 6700 or AMD Ryzen 5 3500x

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1070 or AMD RX Vega-56

DirectX: Version 10

Storage: 35 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه فشرده FitGirl:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) فایل ستاپ را اجرا کرده و به نصب بازی بپردازید.

4) توسط فایل Chivalry2Launcher.exe بازی را اجرا کنید. در بخش Home بر روی گزینه Play کلیک کرده و سپس گزینه Offline و در نهایت Offline Practice را انتخاب نمایید.

===========

آموزش نصب نسخه فشرده DODI:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) فایل ستاپ را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. در پنجره اول، ابتدا باید “جهت بالا” را یکبار بزنید تا صفحه نصب نمایش داده شود.

4) ترجیحا تیک نصب گزینه های اضافی مثل Visual C++ را بردارید و در صورت تمایل، بعدا به صورت جداگانه از اینجا نصب کنید.

5) فرایند نصب را آغاز کنید.

6) توسط فایل Chivalry2Launcher.exe بازی را اجرا کنید. در بخش Home بر روی گزینه Play کلیک کرده و سپس گزینه Offline و در نهایت Offline Practice را انتخاب نمایید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Chivalry 2 برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..