تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغزندگی جاده های گلستان

جاده های گلستان به سبب باران و برف خفیف مناطق کوهستانی لغزنده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان گفت: تمام راه های استان باز است اما به سبب لغزندگی جاده ها و مه آلودگی نیاز است رانندگان با احتیاط تردد کنند.

عادل مصدقی افزود: برای عبور و مرور در جاده های کوهستانی گلستان همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است و توصیه می شود رانندگان هنگام عبور از همه محورهای کوهستانی از زنجیر چرخ استفاده کنند.

بارش برف در برخی مناطق کوهستانی گلستان به ویژه در شرق استان از بامداد امروز آغاز شده است و بیشتر مناطق استان بارانی و برفی است.

براساس اعلام هواشناسی گلستان سامانه سرد وبارشی از عصر دیروز به گلستان آمده است وعصر امروز از استان خارج می شود .

گلستان 54 گردنه دارد و هزار و 900 کیلومتر از جاده های آن کوهستانی و برفگیر است.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغزندگی جاده های گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..