تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از نخستين مركز غربال‌گری متكديان

مديركل پيشگيری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از بهره برداری نخستین مرکز غربالگری متکدیان و کارتن خواب ها در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛شفیعی مديركل پيشگيری و رفع تخلفات شهری شهرداری با بيان اينكه نخستين مركز غربالگری متكديان، معتادين، كودكان خياباني و كارتن‌خواب‌ها در قم ايجاد می شود، گفت: اين مركز در حال تجهيز بوده و هفته آينده به بهره‌برداری می رسد.

شفيعی با اشاره به راه‌اندازي اين مركز در يكي از ساختمان‌هاي شهرداري در منطقه شهر قائم افزود: اين مركز با ظرفيت ۴۰ نفر به صورت مجزا براي آقايان، بانوان و كودكان راه‌اندازي مي‌شود.

شهرداری تنها وظيفه جمع آوري و ايجاد مركزي براي نگهداري متكديان، كارتن خواب ها و معتادين را بر عهده دارد و در اين راستا نخستين مركز غربال‌گري متكديان در قم راه اندازي مي شود.

وی با اشاره به وظايف شهرداري‌ها در حوزه ساماندهي و جمع آوري متكديان، كودكان خياباني و كارتن‌خواب ها، اظهار كرد: طبق آخرين مصوبه شوراي عالي اداري كشور در ارتباط با ساماندهي و جمع آوري متكديان، كارتن خواب ها و كودكان خياباني از سطح شهر كه به شهرداري ها ابلاغ شده، شهرداري دو وظيفه در اين بخش دارد.

مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم با تاكيد بر جزئيات مصوبه شوراي عالي اداري كشور و وظايف شهرداري‌ها، تصريح كرد: براساس اين مصوبه شهرداري‌ها در امر جمع آوري از سطح شهر و اختصاص و تجهيز مكاني براي نگهداري موقت آنها وظيفه دارند.

شفيعي با بيان اينكه طبق مصوبه مذكور ۱۲ ارگان مسئوليت ساماندهي متكديان را در كلان شهرها عهده دار شده اند، گفت: بهزيستي، دادگستري، كميته امداد، نيروي انتظامي، صدا و سيما و فرمانداري از جمله سازمان هاي دخيل در اين امر هستند.

وی با تاكيد بر اينكه شهرداری وظايف خود در خصوص اين مصوبه را به طور كامل انجام مي دهد، افزود: در اين راستا نياز بود متكدياني كه از سطح شهر جمع آوري مي شوند و در مكاني غربالگري و پالايش و نهايتا به محل هاي اصلي پخش شوند كه شهرداري اقدام لازم در اين خصوص را انجام داده است.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از نخستين مركز غربال‌گری متكديان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..