تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشنواره يلدادر زنجان

دومين جشنواره يلدای زنجان 30 ام آذماه در محل كارخانه كبريت زنجان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ علی اكبر شرفی گفت: دومين جشنواره يلدای زنجان شامل مراسم شب يلدا، سفره آرايی و موسيقی محلی است.
معاون گردشگری اداره كل ميراث فرهنگی ادامه داد: مسابقه سفره آرايی يكی از برنامه های جشنواره يلداست كه علاقمندان مي توانند تا 28 ام آذرماه برای شركت در اين مسابقه ثبت نام كنند.
اين مراسم از ساعت 16 تا 21 روز سه شنبه 30 ام آذرماه در محل كارخانه كبريت زنجان برگزار می شود و پس از داوری، آثار منتخب سفره آرايی معرفی می شوند.
گفتنی است علاقمندان برای ثبت نام در دومين مسابقه سفره آرايی يلدا مي توانند تا روز 28 ام آذرماه از طريق شماره تلفن 33362706 و يا با مراجعه به ساختمان موزه صنايع دستی و معاونت گردشگری واقع در عمارت تاريخی دارايی در خيابان زينبيه اقدام نمايند.

انتهای پیام/ن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشنواره يلدادر زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..