تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرمندان ایران با آلمان، ترکیه و ژاپن همگروه شدند

هنرمندان ایران با آلمان، ترکیه و ژاپن همگروه شدند

ورزش > لیگ برتر - در سومین دوره رقابت‌های جام جهانی هنرمندان، نماینده ایران با قرعه دشواری روبرو شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سومین دوره رقابت‌های جام جهانی هنرمندان در مجموعه ورزشی انقلاب تهران قرعه كشی شد و طی آن ۱۰ تيم حاضر در این مسابقات در ۲ گروه پنج تيمی قرار گرفتند.
بر اين اساس ايران در گروه اول اين رقابت ها با تيم های تركيه، آلمان، مجارستان و ژاپن همگروه شد. در گروه دوم نيز رومانی، سوئد، برزيل، يونان و آذربايجان حضور دارند.
سومين دوره رقابت های فوتبال هفت نفره هنرمندان به همت باشگاه هنرمندان و به ميزبانی ايران برگزار خواهد شد.
گفتنی است در دوره پيشين اين رقابت ها كه در قشم برگزار شد ايران به عنوان قهرمانی دست يافت و هنرمندان رومانی در جايگاه دوم قرار گرفتند.
ايران با تیم های آلمان، تركيه ، ژاپن و مجارستان همگروه شد


256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرمندان ایران با آلمان، ترکیه و ژاپن همگروه شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..