تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




والی: سروش رفیعی در فولاد شناخته شد

کد خبر: ۴۴۳۵۶۸

۷۶  بازدید

خبرگزاری فارس: ایوب والی در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش در دربی خوزستان مقابل صنعت نفت، گفت: بازی بسیار سختی بود صنعت نفت در نیمه اول با انگیزه زیادی پا به میدان گذاشت و با وجود اینکه یک گل به ثمر رساندیم، بازی متعادل دنبال می شد. حتی می‌توانم بگویم حریف در بخشی از مسابقه عملکرد بهتری نسبت به ما داشت اما خوشبختانه روی سخت‌گیری ساسان انصاری و اسماعیل شریفات توانستیم گلزنی کنیم.

وی افزود: می‌دانستیم صنعت نفت بعد از دریافت گل بی‌محابا حمله می‌کند و می‌توانیم از این مسئله استفاده کنیم. نفت بازی خیلی خوبی ارائه کرد و فشار زیادی روی ما گذاشت اما خوشبختانه توانستیم از موقعیت‌هایمان بهره ببریم.

ایوب والی در مورد اینکه سومین گل خود را در فصل جاری به ثمر رساند،‌ تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم  اعتقاد دارم گلزنی و موفقیت من به واسطه دو دلیل اتفاق می افتد.  دلیل اول لطف خدا و دعای خیر پدر و مادرم است که باعث گلزنی‌ام می شود. دلیل دوم هم تلاش هم‌تیمی هایم است که به واسطه تلاش آنها می‌توانم گلزنی کنم.  اینکه چه کسی گل می‌زند فرقی ندارد مهم این است که ما هر سه امتیاز را کسب کنیم و بتوانیم موفق شویم. شما دیدید وقتی ما یک بر صفر از حریف خود پیش بودیم روی یک صحنه صنعت نفت در حال زدن گل تساوی بود که عبدالله کرمی توپ را از روی خط بیرون کشید. اگر صنعت نفت گل اول را میزد کارما سخت می شد اما حرکت کرمی مانع از این امر شد. این مسئله نشان می‌دهد برای رسیدن به موفقیت تلاش جمعی و کوشش همه بازیکنان موثر است.

کاپیتان فولاد خوزستان در مورد روند گلزنی‌های ساسان انصاری در هفته‌های اخیر، عنوان کرد: انصاری بازیکن بسیار خوبی است و شخصیت کاملی دارد چون او را به طور کامل می‌شناسم این مسأله را بیان می‌کنم او با وجود اینکه در هفته‌های اخیر خیلی مورد توجه قرار می‌گیرد شخصیتش را از دست نداده و مغرور نشده است. انصاری را 8، 9 سال است که می‌شناسم و می دانم او فردی متدینی است. با اینکه این روزها او را خیلی مورد تمجید قرار می‌دهند این بازیکن به هیچ وجه اخلاقش عوض نشده و کار خود را بدون حاشیه دنبال می‌کند.

والی در مورد سروش رفیعی و  اینکه باشگاه فولاد خواهان بازگشت این بازیکن است، اظهار داشت: در جریان این مسأله نیستم و بهتر است باشگاه و نعیم سعداوی در این ارتباط صحبت کند. تنها چیزی که من می‌دانم این است که اصلیت رفیعی برای فولاد است چرا که او از این باشگاه سروش رفیعی شد اما اعتقاد دارم اگر بازیکنی دلش با تیمی نباشد حضورش مؤثر نخواهد بود. نمی‌توان کسی را به زور جایی برد امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد به خیر و صلاح باشد.

وی در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل پیکان، تصریح کرد: هدایت پیکان بر عهده مجید جلالی است هم ما و هم سعداوی شناخت بسیار خوبی از جلالی داریم و با تفکرات او آشنا هستیم، جلالی مربی است که اجازه ناامیدی به بازیکنانش نمی‌دهد و خصوصیت اصلی تیم‌های او دوندگی و جنگندگی است. پیکان این روزها عملکرد بسیار خوبی دارد و تیم جنگنده و سرحالی است. کارمان مقابل این تیم بسیار سخت است اما  ما هم دست و پا بسته نخواهیم بود و امیدوارم که در این مسابقه نتیجه لازم را بگیریم.

کاپیتان فولاد در پایان گفت: باز هم از هواداران خوب فولاد تشکر می‌کنم که همچنان به صورت پر شور ما را مورد حمایت قرار می‌دهند. همچنین جا دارد تشکری ویژه از هواداران نفت آبادان داشته باشم که در جوی خوب به ورزشگاه آمدند و فقط تیم خود را تشویق کردند تا دربی خوزستان بدون هیچ مشکلی به پایان برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «والی: سروش رفیعی در فولاد شناخته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..