تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عصبانیت توماس باخ از دوپینگ سیستماتیک روس‌ها

کد خبر: ۴۴۳۵۶۰

۱۱۹  بازدید

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در مصاحبه‌ای تاکید کرد از دوپینگ روس‌ها بسیار خشمگین است.

خبرگزاری فارس: توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در گفت‌وگویی در خصوص گزارش مک‌لارن و دوپینگ ورزشکاران روسیه اظهار داشت: از مک‌لارن سوال شد که آیا کمیته المپیک روسیه در این موضوع دخیل است، پاسخ او منفی بود.

وی افزود: در این موضوع ارزیابی ما تایید کرد که هیچ نشانه‌ای از دخالت و درگیری کمیته المپیک روسیه در دوپینگ سیستماتیک وجود ندارد.

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد: من واقعا احساس وحشت دارم و خشمگین و عصبانی هستم. در شرایطی که شما مسئولیت دارید مجبور هستید این سوال را از خودتان بپرسید که چطور می‌توان به این شرایط رسیدگی کرد؟

باخ خاطرنشان کرد: چه کاری می‌توان انجام داد تا امیدوار باشیم چنین اتفاقی دوباره رخ نخواهد داد؟ من می‌توانستم عکس‌العمل متفاوتی را ببینم، اما حالا نکته مهم این است روسیه چه پاسخی به کمیسیون‌های IOC خواهد داد؟ گزارش‌های آخر پاسخ‌هایی را به پرسش‌های مطرح شده داد که در پرونده اول باز بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عصبانیت توماس باخ از دوپینگ سیستماتیک روس‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..