تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعاتی در مورد فیبروز ابرو (روش های انجام آن و مزایای و معاین این روش زیبایی ابرو)

روش های زیادی برای فرم و حالت دادن به ابرو وجود دارد که یکی از این روش های جدید فیبروز ابرو می باشد و می توانید پس از کسب اطلاعات لازم د این مورد، از این متد جدید برای اصلاح فرم ابرو و برطرف کردن عیوب موجود در ابروها استفاده کنید.

اصطلاح فیبروز برگرفته از نام شرکتی است که این روش را برای زیبایی بیشتر ابروها بنیان گذاری کرده است. در کلمه فیبروز فی نشان نام شرکت است و بروز به معنی خط ابرو است. شرکت فیبروز در صربستان قرار دارد و شاگردان ایرانی زیادی هم دارد.

فیبروز ابرو یکی از روش های نیمه دائمی برای آرایش ابرو است که در این روش برای هاشور و سایه زدن ابروها از سوزن یکبار مصرف به صورت دستی استفاده می شود و پس از اتمام مراحل فیبروز شما ابروهایی با فرم زیبا و طبیعی دارید.

اطلاعاتی در مورد فیبروز ابرو (روش های انجام آن و مزایای و معاین این روش زیبایی ابرو)

ویژگی های فیبروز ابرو

امروزه بیشتر خانم هایی که دارای ابروهای با فرم نامناسب یا ابروهای تو خالی هستند از هاشور ابرو، تاتو، سایه ابرو و فیبروز برای فرم دادن به ابروهایشان استفاده می کنند که هر کدام از این روش ها هم مزایا دارند و هم معایب خاص خود را دارند. در ادامه با متد جدید فیبروز برای فرم دادن به ابرو آشنا می شوید که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

مدل های مختلف هاشور ابروها بر اساس فیبروز

هاشور به روش فیبروز دارای مدل های مختلف است و شما می توانید از میان مدل ها، هاشور ابروهایی را که با فرم صورت و ابروهای شما مطابقت و همخوانی بیشتری دارد را انتخاب کنید.

مدل هاشور spine-3 

این مدل از هاشور ابرو به تیغ ماهی هم معروف است و در این مدل نقطه کانونی هاشور روی انتهاب ابرو قرار دارد و تمام قسمت های هاشور در جهت انتهایی ابروها زده می شوند.

هاشور spine-5 

این مدل هاشور به هاشور ابروی آسیایی هم معروف است و در این مدل نقطه کانونی هاشور در قسمت پایینی ابروها و در جایی میان ابتدا و قوس ابرو قرار می گیرد.

هاشور spine-6 

این مدل به هاشور ابروی کلاسیک هم معروف است و در این مدل نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی ابروها قرار دارد و تمام هاشورها در جهت این نقطه قرار داده می شوند.

هاشور upper spine

در این مدل نقطه کانونی هاشور در قسمت بالایی ابروها قرار می گیرد و همه هاشور در جهت بالای ابروها زده می شوند.

رنگ های مورد استفاده

رنگ هایی که برای روش فیروز استفاده می شوند از مواد معدنی ساخته شده اند و این رنگ ها فاقد فلزات سنگین هستند و به راحتی جذب پوست می شوند و ظاهر و رنگی طبیعی را به ابروهای شما می دهند. این رنگ ها همچنین پس از پاک شدن ته رنگ قرمز از خود به جای نمی گذارند و به صورت کامل از روی پوست پاک می شوند.

انجام سایه و هاشور ابروها بر اساس فیبروز

برای انجام هاشور و سایه ابروها بر طبق متد فیبروز ابروها از قلم دستی میکروبیلدینگ استفاده می شود و سوزن های مورد استفاده در این نوع قلم به صورت یک بار مصرف هستند و پس از هر بار استفاده باید عوض شوند.

مزایای فیبروز قرینه سازی ابروها فرم دادن به تاج ابروها فرم دادن به آرک ابروها دادن حالت ظریف و طبیعی به ابروها پاک کردن راحت فیبروز تغییر حالت دادن راحت ابروها سوزش و درد کمتر دقت بیشتر به دلیل دستی بودن فیبروز ایجاد تراکم بالا در ابروها ایجاد التهاب کم ماندگاری سایه یا هاشور ابروها بر اساس متد فیبروز و بسته به نوع پوست بین یک ماه تا یک سال می باشد. معایب فیبروز

افرادی که قبلا از تاتوی ابرو استفاده کرده اند نمی توانند از این روش برای شکل دادن به ابروهای خود استفاده کنند و علاوه بر این فیبروز برای افرادی استفاده می شوند که تا به حال از هیچ متد تاتویی استفاده نکرده اند.

ماندگاری

ماندگاری فیبروز بسیار مهم است. هاشور ابروها به روش فیبروز بستگی به علل زیادی دارد، در حالت عادی ماندگاری این روش از آرایش ابروها می تواند حدود 6 ماه تا یک سال به طول بیانجامد.

هاشورهایی که به روش میکروبیلدینگ انجام می شوند به نسبت دیگر روش های زیبایی ابرو از عمق کمتری برخوردار می باشند، به همین دلیل ماندگاری کمتری دارند. باید در نظر داشته باشید که اگر عمق هاشورها عمیق تر بوده و از رنگ های به روز برای فیبروز استفاده شود، ماندگاری هاشور فیبروز هم افزایش پیدا می کند. استفاده از جوهر تاتو در این روش به دلیل نفوذ کم، از ماندگاری کمتری برخوردار است ولی ماندگاری تاتو از این روش آرایش ابروها بیشتر می باشد.

تفاوت فیبروز با تاتو

تاتو روشی قدیمی برای آرایش ابرو است، ضمن اینکه این روش طوری است که به شکل غیر طبیعی و به هم پیوسته بر قسمت مورد نظر تزریق می شود و پاک کردن تاتو از صورت هم بسیار سخت است طوری که همیشه کمی از جوهر زیر پوست می ماند، زیرا جوهر تزریق شده به عمق پوست نفوذ پیدا می کند. حال با استفاده از روش جدید یعنی فیبروز هیچ نوع اثری از جوهر به هنگام رفع آن باقی نمی ماند و این تفاوت آشکار تاتو و فیبروز است.

از آنجا که در روش فیبروز، جوهر تزریق شده به عمق پوست نفوذ نمی کند، پس پاک کردن و رفع آن از سطح پوست آسان است، حال در روش فیبروز می توان مدل ابروی اجرا شده را تغییر داد و بدون هیچ ترسی از بر جای ماندن جوهر، آن را پهن یا نازک کنید.

در روش فیبروز می توان ابروها را به صورت تار مو طراحی نمود به طوری که تاتو بودن آن اصلا مشخص نشود و کاملا طبیعی به نظر برسد، در صورت مایل می توانید ابروها را پر پشت تر کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعاتی در مورد فیبروز ابرو (روش های انجام آن و مزایای و معاین این روش زیبایی ابرو)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..