تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی بهرام رادان و برادرش شهرام +بیوگرافی

سلفی بهرام رادان و برادرش شهرام +بیوگرافی

بازیگر زیبا و خوش چهره ایرانی عکسی سلفی با برادرش را منتشر کرد . به گزارش ایران ناز بهرام رادان  که متولد   ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۵۸ (۲۸ آوریل ۱۹۷۹ میلادی) در تهران است ، با برادر بزرگترش ” شهرام رادان  ” عکسی سلفی گرفت و در اینستاگرام خود منتشر نمود

 

به گزارش ایران ناز بهرام رادان به جز خواهر ناتنی‌اش به نام ژیلا، یک برادر به نام شهرام و یک خواهر به نام الهام دارد که هر دو در آمریکا زندگی می‌کنند و از بهرام بزرگتر هستند.

 

بهرام رادان در صفحه اینستاگرامش  این تصویر از خود و برادرش را در فرودگاه منتشر کرد.

سلفی بهرام رادان و برادرش شهرام +بیوگرافی

بهرام نیز در 15 سالگی به مدت یک سال به آمریکا رفت ولی نتوانست آنجا بماند و تصمیم به بازگشت گرفت، چون به ایران علاقه بیشتری داشت.

 

خواهرش الهام دارای 2 فرزند پسر به نام‌های امین و ایمان است و در لس آنجلس زندگی می‌کنند. پدر و مادر بهرام رادان نیز افراد تحصیل کرده‌ای هستند و نام پدر بهرام رادان، رضا رادان است که وکیل پایه اول دادگستری می‌باشد.

 

بهرام تحصیلات مقدماتی خود را در مدارس فرهنگیان، هجرت، برهان و متین گذراند و به دلیل علاقه به درس‌هایی همچون تاریخ و فلسفه توانست در رشته‌ی انسانی دیپلم بگیرد و در سال 77 در کنکور شرکت کرد، اما در رشته مورد علاقه خود قبول نشد و تصمیم گرفت به خدمت سربازی برود.

 

بعد از 5 ماه او نام خود را در لیست قبول‌شدگان رشته مدیریت بازرگانی دید و به همین علت سربازی را نیمه تمام رها کرد و علی رغم کارهای زیاد موفق به اخذ لیسانس مدیریت بازرگانی شد.

 

بهرام رادان دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا‌‌‌‌‌فیلم زیر‌ نظر ثریا قاسمی و میکائیل شهرستانی و فهیمه راستکار گذ‌راند و در همان سال برای بازی در فیلم «شور عشق» ساخته نادر مقدس انتخاب شد و با بازی در این فیلم ثابت کرد که می‌تواند در حد و اندازه ی یک ستاره بدرخشد.

 

حضور بعدی او در فیلم «آبی» به کارگردانی حمید لبخنده بود، که در سال 79 ساخته شد و در این فیلم بهرام رادان در کنار سوپر استاری همچون هدیه تهرانی بازی کرد. در همان سال 79 در فیلم ساقی هم‌بازی یکتا ناصر شد.

 

اما فیلم به فیلم به دانش سینمائی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش‌آفرینی‌اش در آواز قو خوش درخشید و دریافت 3 جایزه منتسب به این فیلم باعث شد که سرنوشت بازیگری وی رنگ تازه‌ای به خود بگیرد.

 

کارگردانان با دیدن بازی او متوجه شده بودند که استعداد زیادی برای درآوردن کاراکترها دارد. برای همین بود که کارگردانان معروفی از جمله: مسعود‌کیمیایی، بهروز‌ افخمی، رخشان بنی‌اعتماد، پوران درخشنده و داریوش مهرجویی تصمیم گرفتند از بهرام در فیلم‌های خود بازی بگیرند.

 

بهرام رادان در یک آلبوم موسیقی تحت عنوان «روی دیگر» در سال 1391خوانندگی کرده است که جزو آلبوم‌های پرفروش آن سال شد.

 

 

 مطالب مرتبط:

 

واکنش بهرام رادان به کلاهبرداری با نام پیمان معادی +عکس

 

مهمانی بهرام رادان با حضور سحر دولتشاهی و مادرش (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی بهرام رادان و برادرش شهرام +بیوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..