تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودرو BMW نصیب کاربر خوش شانس Mate 8 شد

مراسم قرعه‌کشی جشنواره خریداران Mate 8 هواوی، چهارشنبه ۲۴ آذرماه در مجتمع پایتخت تهران برگزار و خریدار خوش‌شانس فبلت هواوی برنده‌ی یک دستگاه 220i BMW شد.

این مراسم با حضور مدیران هواوی و اجرای محمود شهریاری در فروشگاه بزرگ این کمپانی در طبقه همکف مجتمع پایتخت برگزار و مجتبی هادیان، برنده یک دستگاه خودرو BMW شد.

هواوی در راستای تکریم مشتریان ایرانی که همواره در زمینه استفاده از فناوری‌های جدید پیشرو هستند، این جشنواره را برگزار کرده است. سری فبلت‌های هواوی که با نام Mate به بازار عرضه می‌شوند، مجهز به سریع‌ترین و قدرتمندترین پردازنده‌های حال حاضر در دنیای تکنولوژی هستند و در صدر بهترین گوشی‌ها با نگهداری شارژ بالا قرار می‌گیرند.

گفتنی است، مشتریانی که از تاریخ اسفند ۹۴ تا آذر ۹۵ گوشی هوشمند میت ۸ خریداری کرده بودند در این قرعه‌کشی داده شدند. این کمپین تنها برای آن دسته از خریداران Mate 8 با گارانتی معتبر هواوی برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودرو BMW نصیب کاربر خوش شانس Mate 8 شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..