تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال جی دیسپلی بر ساخت پنل اولد تمرکز می‌کند

کمپانی ال‌جی دیسپلی به‌تازگی اقدام به تقسیم‌بندی بخش‌های خود کرده است و گفته می‌شود هدف از این اقدام، تمرکز بر ساخت پنل‌ اولد است.

ال‌جی دیسپلی که یکی از بخش‌های کمپانی ال‌جی است؛ از جمله قدرتمندترین سازندگان نمایشگر در دنیا به شمار می‌رود که متأسفانه در چند فصل گذشته با افت فروش مواجه شده است.

البته با در نظر گرفتن اخبار جدید به نظر می‌رسد ال‌جی دیسپلی قصد دارد شرایط را دگرگون کند. طبق اخبار جدید، ال‌جی دیسپلی می‌خواهد بر ساخت پنل‌ اولد تمرکز کند. این کار کاملا منطقی به نظر می‌رسد؛ زیرا بازار نمایشگرهای اولد به‌شدت رو به رشد است و در طول چند سال گذشته، شاهد رشد تقاضای این نمایشگرها بوده‌ایم.

کمپانی ال‌جی دیسپلی قصد دارد بهره‌وری تجارتش را با یک پروسه بازسازیِ بخش‌های خود و ادغام آن‌ها با توجه به  محصولات تولیدی این بخش‌ها، افزایش دهد.

بر اساس گزارش یک منبع آگاه؛ کمپانی کار تقسیم‌بندی کارکنان برای سال آینده را از ۱۱ آذر شروع کرد و ۲۲ آذر به پایان رساند. ال‌جی دیسپلی این بخش‌ها را در تقسیم‌بندی جدید؛ از ۵ بخش که شامل تلویزیون، اولد، آی‌تی، موبایل و اِی‌دی می‌شد به ۳ بخش تلویزیون، آی‌تی و موبایل کاهش داد و مدیران هر بخش را نیز انتخاب کرد.

این تقسیم‌بندی با در اولویت قرار دادن تجارت اولد انجام شده است که میزان اهمیت این تجارت برای ال‌جی دیسپلی را نشان می‌دهد. بخش تلویزیون ال‌جی دیسپلی در واقع از ادغام دو بخش تلویزیون‌های ال‌سی‌دی و اولد تشکیل شده است که البته بخش تلویزیون‌ ال‌سی‌دی نیز در گذشته توسط بخش تلویزیون‌ اولد مدیریت می‌شد و حال قرار است بر ساخت پنل‌ P-OLED تمرکز کند.

این کمپانی در گذشته بر ساخت پنل‌های P-OLED سرمایه‌گذاری‌ فراوانی کرده و توانسته است دو خط تولید برای ساخت این پنل‌ها بسازد. توسعه خط تولید اول که E5 نام دارد، ۸۵۶ میلیون دلار و خط تولید دوم که E6 نام دارد، ۱.۷۵ میلیارد برای برای کمپانی ال‌جی دیسپلی هزینه در بر داشت. بخش آی‌تی با گذشته تفاوت چندانی نخواهد داشت و ال‌جی قرار است مانند گذشته بر تجارت مانیتورهای ال‌سی‌دی و لپ‌تاپ‌ها تمرکز کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال جی دیسپلی بر ساخت پنل اولد تمرکز می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..