تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش طرز تهیه املت فریتاتا غذای محبوب ایتالیایی برای صبحانه

املت فریتاتا یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و پرطرفدار ایتالیایی است که طرز تهیه آن هم آسان است و این املت ایتالیایی طعم خاصی دارد و با ذائقه ایرانی ها هم جور در می آید. روش تهیه املت فریتاتا بسیار ساده است و این غذای خوشمزه برای وعده صبحانه و یا شام ایده آل می باشد.

طرز تهیه املت فریتاتا

فریتاتای ایتالیایی شامل تخم مرغ، گوشت، سبزیجات، پنیر و پاستا است و خیلی شبیه به کوکو می باشد ولی تفاوتش این است که در فر پخته می شود. این املت به همراه ریحان و پنیر یکی از مشهورترین صبحانه ها در ایتالیا است. م توانید با توجه به سلیقه خود در این غذا از سبزیجات استفاده کنید. املت در اصل یه واژه فرانسوی است و املت ایتالیایی فریتاتا هم بسیار معروف است. در ادامه طرز تهیه املت فریتاتا را می خوانید.

مواد لازم تخم مررغ 4 عدد شیر نصف لیوان پنیر سفید سفت 100 گرم گوجه فرنگی 4 عدد کوچک فلفل کاپایا 2 عدد سیر 1 حبه ریحان تازه 3 تا 4 ساقه روغن زیتون 3 قاشق غذاخوری فلفل سیاه نوک قاشق چای خوری نمک به میزان لازم

طرز تهیه املت فریتاتا

طرز تهیه

در ابتدا تخم مرغ و شیر را در ظرفی مناسب برزید و با همزن برقی بزنید تا سبک شود و سپس فلفل کاپیای خرد شده، پنیر سفید مکعبی خرد شدهف برگ های ریحان تازه ریز شده همراه با فلفل سیاه و نمک را به موادتان اضافه کنید و تمام این مواد را خوب با هم مخلوط کنید تا یکدست شود.

تابه ای را انتخاب کنید که در فر جای بگیرید و سپس مواد را در ظرف تابه مناسب بریزید و بر روی شعله بگذارید و سیر خرد شده را با گوجه فرنگی که از وسط دو نصف شده است به مدت 2 الی 3 دقیقه در آن تفت دهید.

گوجه فرنگی ها را از تابه بیرون بیاورید و مخلوط تخم مرغی را به تابه اضافه کنید و در تابه را ببندید و بگذارید به مدت 5 الی 6 دقیقه پخته شود و سپس زیر اجاق را خاموش کنید و گوچه ها را روی املت نیمه آماده می چینیم و تابه را 5 دقیقه درون فر می گذاریم و البته از قبل دمای فر ررا رروی 200 درجه قرار می دهیم.

طرز تهیه املت فریتاتا

اگر به خوراکی ها و غذاهای ایتالیایی علاقه دارید می توانید موراد زیر را هم ببینید و تهیه کنید.

اطلاعات این خوراکی (امتیاز بدهید) recipe image

نام غذا

املت فریتاتا

نویسنده

منتشر شده در

2022-06-15

زمان آماده سازی

5M

زمان پخت

5M

زمان کل

10M




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش طرز تهیه املت فریتاتا غذای محبوب ایتالیایی برای صبحانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..