تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر از دی‌کاپریو در سازمان ملل / وقتی گرمایش جهانی تبدیل به فرصت می‌شود

تقدیر از دی‌کاپریو در سازمان ملل / وقتی گرمایش جهانی تبدیل به فرصت می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لئوناردو دی‌کاپریو بحران جهانی تغییرات آب‌وهوایی را فارغ از این‌که چه کسی بر مسند قدرت باشد، «بزرگترین فرصت اقتصادی» پیش‌ روی ایالات متحده آمریکا می‌داند.

دی‌کاپریو جمعه ۲۶ آذر در مراسم جوایز سازمان ملل گفت:‌ «تعداد اندکی از چهره‌های قدرتمند جهان هنوز گفته‌های دانشمندان درباره نقش انسان در تغییرات آب‌وهوایی را باور ندارند. اما حقیقت درباره این موضوع همانند آتشی مهارناپذیر روز به روز گسترده‌تر می‌شود.»

این بازیگر که در این مراسم برای فعالیت‌های خود به عنوان یک شهروند جهانی جایزه گرفت، بدون اشاره مستقیم به دونالد ترامپ از دیدگاه‌های او درباره موضوع گرمایش جهانی و انتخاب افرادی با همین دیدگاه در پست‌های کلیدی دولت آینده آمریکا سخن گفت.

بازیگر «بازگشته از گور» چندی پیش به همراه رییس بنیاد دی‌کاپریو به ملاقات ترامپ رفت و درباره فرصت سرمایه‌گذاری و ایجاد شغل در بخش انرژی‌های پاک با او و گروهش گفت‌وگو کرد. (اینجا)

ترامپ در دوران رقابت‌های انتخاباتی پدیده گرمایش جهانی را دروغ خوانده و از احتمال پشتیبانی نکردن آمریکا از توافق جهانی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای سخن گفته بود. به اعتقاد دانشمندان پدیده تغییرات آب‌وهوایی و گرمایش جهانی دلیل اصلی طوفان‌های سهمگین و خشکسالی‌های طولانی در جهان است.

پیش از این نیز دی‌کاپریو در جریان اکران مستند «پیش از سیل» گفته بود: «در کمتر از ۱۰۰ سال گذشته انسان‌ها با پیشرفتی به قیمت آلوده کردن زمین، هستی خود را به خطر انداخته است.»

منبع:‌ گاردین / ۱۷ دسامبر

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر از دی‌کاپریو در سازمان ملل / وقتی گرمایش جهانی تبدیل به فرصت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..