تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات بازیگر «معمای شاه» درباره سریال تازه مهران غفوریان

توضیحات بازیگر «معمای شاه» درباره سریال تازه مهران غفوریان

سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون ایفای نقش خود در سریال «همسایه ها» گفت: سامان یک جوان به شدت درس‌خوان با آی کیوی بالا است که با خواهرش در آپارتمان «همسایه ها» زندگی می کند و از روابط اجتماعی ضعیفی برخوردار است. در واقع شخصیتی که من بازی می کنم  نگاهی علمی و دانشگاهی به زندگی دارد و هیچ ارتباطی با پیرامون خود و جامعه برقرار نمی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه سریال «همسایه‌ها» مجموعه ای اپیزودی نیست، در خصوص قصه و شخصیت های این مجموعه تلویزیونی اظهار داشت: در این دهه های اخیر روند سریال سازی تلویزیون مشخص است و همه قصه ها با مضمون و نگاهی اجتماعی پیش می رود، از این روی مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» نیز با توجه به مسائل فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی جامعه سوژه های خود را از دل مرم پیدا کرده است، امیدوارم تمام نقش‌ها برای بینندگان تازگی داشته باشند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» تاکید کرد: «همسایه‌ها» قصه ساکنین آپارتمانی است که هر شب به یک موضوع از داستان اهالی این ساختمان می پردازد.

امیرسلیمانی درباره سابقه همکاری و دوستی خود با مهران غفوریان کارگردان «‌همسایه‌ها» بیان کرد: با توجه به اینکه ما در ابتدای کار با کارگردانی آرش معیریان شروع کردیم این دلیل نمی شود که بعد از رفتن ایشان کار متوقف شود یا گروه بازیگری و کارگردانی تغییر کند بلکه فقط قصه‌های این ساختمان و طراحی صحنه عوض شده است.

وی درخصوص وجه اشتراک شخصیت سامان با دیگر نقش‌هایش عنوان کرد: بالاخره وجه اشتراک بسیاری بین سپند امیرسلیمانی با نقش هایی که بازی می کنم وجود دارد اما از تفاوت و تکرار نشدن باید جلوگیری کرد.

امیر سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم این مجموعه تلویزیونی را دوست داشته باشند و با شخصیت سامان ارتباط برقرار کنند.

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات بازیگر «معمای شاه» درباره سریال تازه مهران غفوریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..