تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Dash Quest 2.9.27 – بازی اکشن “تلاش قهرمان” اندروید + مود

Dash Quest v2.9.27 + Mod – بازی ماجراجویی – اکشن تلاش قهرمان مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Dash Quest بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن و ماجراجویی از استودیوی بازی سازی Tiny Titan Studios برای تبلت ها و گوشی های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 5.000.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را بر اساس هزاران رای بدست اورد و ما نیز به درخواست شما دوستدار بازیهای اکشن تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم!عنوان Dash Quest با برخورداری از گرافیک کنسول های قدیمی و بازی های پایه ای Old School، همچنین گیم پلی جذاب و اعتیاد آور توانسته است رضایت کاربران را تا حد زیادی جلب نماید! شما در بازی Dash Quest در حال و هوای اکشن فانتزی، سبک دونده بی پایان و المان های ترکیب شده ای از سبک نقش آفرینی را تجربه خواهید کرد! بازی بسیار اعتیاد آور است و الهام گرفته از بازی های رترو نیز می باشد، قابلیت استفاده از طلسم های مختلف و آیتم های فراوان برای تان تدارک دیده شده است تا با استفاده از آن ها مراحل بازی را یکی پس از دیگری طی کرده و با شکست دادن رقبا به مرحله نهایی یعنی رئیس مراحل بازی برسید! امکان سفارشی سازی کاراکتر با لباس های مختلف، طلسم ها و جادو های گوناگون، توانایی ها و مهارت ها نیز وجود دارد که جذابیت را دو چندان کرده است! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و ماجراجویی با حال و هوای بازیهای پیکسلی قدیمی را دارید به هیچ وجه بازی پرطرفدار Dash Quest را از دست ندهید!

Dash Quest Android Games

بازی Dash Quest را ما امروز در فارسروید به همراه نسخه مود برای دانلود عرضه کرده ایم که ابتدا قادرید تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید! راستی… همانند دیگر بازیهای موجود در سایت بازی جالب Dash Quest ینز توسط ما تست شده و به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا شده است.

تغییرات نسخه 2.9.27 Update 2.9.27 includes: • VIP Membership fix • Minor bug fixing ویژگی های نسخه مود :

Max Gold -999999999
Max EpicCoins – 999999999
Max Challange Ticket – 99999
Max PetOrbs – 99999
Max Perks after reset(Perks will be 99999)
Max Level after one kills
Unlock all perks
Unlock all Items including legendary items

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Dash Quest 2.9.27 – بازی اکشن “تلاش قهرمان” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..