تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوش یمنی برنامه نود برای ساسان انصاری

به گزارش افکارنیوز،

اعتقادی خرافی در بین فوتبالی ها وجود دارد. آن ها معتقدند برنامه 90 برای ستارگان فوتبال بد یُمن است به گونه ای که آن ها پس از حضور در این برنامه یا مصدوم می شوند و یا از روزهای اوج خود فاصله می گیرند. شاید یکی از بارز ترین مثال های این داستان روزبه چشمی باشد. بازیکنی که بعد از درخشش در ترکیب استقلال مهمان برنامه 90 شد و مدتی بعد بر اثر پارگی رباط صلیبی دچار مصدومیتی شدید شد. اما ساسان انصاری توانسته بر روی تمام این شایعات و خرافات خط بطلان بکشد. او به سبب گل زنی های پیاپی اش در تیم فولاد مهمان دو هفته پیش برنامه نود بود. پس از این برنامه ساسان بدون این که خللی در روند گل زنی اش پیش بیاید به درخشش خود ادامه داد. 1 گل به استقلال خوزستان و 2 گل به نفت آبادان آماری است که او طی دو بازی اخیر خود پس از برنامه 90 از خود به جای گذاشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوش یمنی برنامه نود برای ساسان انصاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..