تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردترین استان‌های کشور کدامند؟ +نقشه و جدول

امروز سواحل دریای خزر بارش برف و باران و دامنه های شمالی البرز مركزی، شمال غرب و نوار مرزی شمال شرق كشور ابرناكی، بارش پراكنده برف و باران و مه آلودگی مناطق كوهستانی پیش بینی میشود.

بر اساس آخرین داده های هواشناسی، روز یكشنبه برای سواحل دریای خزر بارش برف و باران و دامنه های شمالی البرز مركزی، شمال غرب و نوار مرزی شمال شرق كشور ابرناكی، بارش پراكنده برف و باران و مه آلودگی مناطق كوهستانی پیش بینی می‌شود.

همچنین روز یكشنبه شاهد افت دمای نسبی در نوار شمالی كشور خواهیم بود و دریای خزر نیز مواج پیش بینی شده است. از روز دوشنبه سامانه بارشی دیگری شمال غرب و غرب و بتدریج سواحل غربی دریای خزر و دامنه های البرز مركزی را تحت تاثیر قرار خواهد داد و این مناطق شاهد افزایش ابر، بارش برف و باران و وزش باد خواهند بود.

 روز سه شنبه با گسترش و تقویت سامانه، بارش برف و باران علاوه بر مناطق ذکر شده، دامنه های زاگرس مركزی، بخش‌هایی از جنوب غرب كشور و دامنه های مركزی و جنوبی البرز و در اواخر وقت و به احتمال شمال شرق كشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در روزهای یكشنبه و دوشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.


آب و هوای مناطق مختلف کشور در یک نگاه

 سردترین استان‌های کشور کدامند؟

باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط:

آماده باشید؛ هفته بسیار سردی پیش رو است!

بارش برف و باران در کشور ادامه دارد

کارشناس هواشناسی بعد از بیهوش شدن در برنامه زنده! + تصاویر

محمد اصغري،كارشناس هواشناسي،تا صبح در برف گرفتار بودم

سوتی جالب خانم مجری حین پخش زنده اخبار هواشناسی + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردترین استان‌های کشور کدامند؟ +نقشه و جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..