تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضا نیکخواه و حقایقی در مورد دخترش نیلوفر (عکس)

رضا نیکخواه و حقایقی در مورد دخترش نیلوفر (عکس)

رضا نیکخواه بازیگر دوست داشتنی و پر سابقه سینما و تلویزیون که این روزها با خوانندگی و همراهی در رقص هندی با حامد آهنگی در جوکر مخاطبان این رئالیتی شو را میخکوب کرده و به چهره طناز و محبوب برنامه تبدیل شده است.

او گفت و گویی با مهران مدیری همراه با دخترش صحبت های جالبی را در مورد زندگی خصوصی و هم کلاسی بودن با دخترش را مطرح ساخت.

رضا نیکخواه و حقایقی در مورد دخترش نیلوفر (عکس)

غلامرضا نیکخواه که بیست و هفت یا هشت سال است که از زندگی مشترکش می گذرد و به دلیل مخالفت پدر همسرش 13 سال طول کشید تا جواب مثبت را بگیرد، دارای یک دختر به نام نیلوفر است که مانند پدرش چندین لیسانس دارد!

نیلوفر نیکخواه که همراه پدرش در دورهمی حضور داشت در مورد تحصیلاتش عنوان نمود:

من لیسانس مهندسی منابع طبیعی دارم

همچنین لیسانس کارگردانی سینما

فوق لیسانس بیوتکنولوژی

فوق لیسانس سینما

الانم برای دکترا مدیریت بازرگانی می خونم.

رضا نیکخواه در ادامه صحبت های دخترش که با شوخی مهران مدیری همراه بود عنوان کرد:

خوب شد اینا رو گفت جای دیگه بپرسن من می تونم جواب بدم، رشته کارگردانی رو 4 سال با هم خوندیم و با هم همکلاس بودیم.

نیلوفر نیکخواه در ادامه افزود:

همه تکالیف و کارها رو هم من انجام می دادم، واقعا خیلی دانشگاه خوبی بود.

رضا نیکخواه و حقایقی در مورد دخترش نیلوفر (عکس)

رضا نیکخواه که در سریال جیران ساخته حسن فتحی نیز در نقش «عزیزآغا» یکی از خواجه‌های دربار ایفای نقش می‌کند و لحظات شیرینی را هم برای تماشاگر رقم می‌زند، در برنامه دورهمی و در گفت و گو با مهران مدیری مجری برنامه گفت:

من یه لیسانس قبل از انقلاب گرفتم و یه لیسانس هم بعد از انقلاب گرفتم. اولی رو علوم سیاسی گرفتم و بعدی لیسانس رشته کارگردانی رو گرفتم.

تحصیلات و دو بار لیسانس گرفتن این بازیگر طناز واکنش و شوخی مهران مدیری را در پی داشت، مدیری در شوخی با تحصیلات عزیز آغا جیران گفت: یه فوق دیپلمم زمان قاجار گرفتی، من شنیده هام رو در موردت میگم.

رضا نیکخواه و حقایقی در مورد دخترش نیلوفر (عکس)

غلامرضا نیکخواه بازیگر تلویزیون و سینما متولد 1 فروردین 1327 در بوشهر است. غلامرضا نیکخواه متاهل است و یک دختر بنام نیلوفر دارد که در نقش های گذرا و کوتاهی نیز بازی کرده است.

به گزارش گروه سینما و هنر ایران ناز رضا نیکخواه در آثار فراوانی بازی کرده اما با بازی در سریال های طنز همچون «نوروز 72»، «پرواز 57»، «جنگ 77» و «مرد هزارچهره»،«قهوه ی تلخ» به شهرت رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضا نیکخواه و حقایقی در مورد دخترش نیلوفر (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..