تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت نخستین دستگاه بلوکه زنی در ایران

نخستین دستگاه بلوکه زنی درپارک علم وفناوری خراسان رضوی ساخته شد.

ساخت نخستین دستگاه بلوکه زنی در ایرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مدیر عامل شرکت رادوین صنعت اسپادانا در حاشیه دومین نمایشگاه تجهیزات و فناوری های حفاظتی با بیان اینکه این شرکت با تولید این دستگاه در مقایسه با نمونه خارجی آن به صرفه جویی اقتصادی دارد گفت: کارشناسان طراحی این شرکت با سرلوحه قرار دادن شعار تولید ملی واقتدار ملی برنامه ریزهای دقیقی انجام داده اند که ماحصل این تلاش ساخت دستگاه مکانیزه چیدمان سنگفرش بوده است .

یاسر چیتگر کاخکی افزود:با برنامه ریزی های دقیق انجام شده بیشترین وخلاقانه ترین راه حل های ممکن را برای ارائه تولیدطرح مفهومی ارائه کرده است،این در حال است که پیاده روهای شهر به صورت سنتی انجام می شد اما با استفاده از این دستگاه با دو اپراتور می توان به کارائی آن سرعت بخشید .

وی گفت :این دستگاه بلوکه زنی با قابلیت حداقل 300مترمربع و حداکثر1100مترمربع به صورت بلوکه های با اشکال وابعاد مختلف انجام می دهدومدلهای چیدمان مختلفی را می تواند ارائه دهد.

مدیر عامل شرکت رادوین صنعت اسپادانا افزود: این دستگاه به دلیل شبیه سازی آن با نمونه های خارجی و تولید آن در داخل کشور مانع از خروج ارز وایجاد اشتغال داخلی فراهم شده این در حالی است که نمونه مشابه خارجی آن معادل سیصد میلیون تومان ونمونه تولید داخلی معادل مبلغ صد وبیست میلیون تومان برآورد شده است .

چیتگرگفت :بابرنامه ریزی های مطالعاتی دقیق انجام شده تکنولوژی بکاررفته درآن با برق دویست وبیست ولت شهر یا ژنراتورتکفازاست واستفاده ازاین دستگاه را تسهیل می بخشد در حالی که نمونه خارجی آن الزاما نیاز به برق سه فاز دارد .

وی در خصوص عمر مفید این دستگاه افزود:عمر مفید این دستگاه را ده سال ومدت زمان ساخت را 40تا 50روز عنوان کرد وآن را نمونه ای بسیارخلاقانه در برابر نمونه های خارجی به دلیل تطابق با عرضهای خیابان های کشور دانست در حالی که یک نمونه بیشتر در دنیا ارائه نمی شود .

انتهای پیام//ن.غ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت نخستین دستگاه بلوکه زنی در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..