تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه ملکان با حضور آیت‌الله مجتهد شبستری

ساعت: 10:20 منتشر شده در مورخ: 1395/09/28 شناسه خبر: 980704

به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع)ملکان با حضور حضرت آیت الله مجتهد شبستری، مردم و مسئولان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیار ملکان، مراسم عمامه گذارى طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ملکان عصر روز شنبه مورخه ۲۷ آذر ماه ۹۵ – در حسینیه هدایت شهرستان با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، حضرت آیت الله مجتهد شبستری برگزار گردید.

گفتنی است در این مراسم هشت نفر از طلاب این مدرسه به دست حضرت آیت الله مجتهد شبستری و با حضور خانواده های آنان ملبس شدند.

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه ملکان با حضور آیت‌الله مجتهد شبستری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..