تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی با گلپر

آموزش روش تهیه خوراک لوبیا چیتی و گلپر

خوراک لوبیا با مقداری روغن زیتون و زیره و گلپر طعمی بسیار عالی دارد که در این مطلب تاپ ناز روش تهیه آن را به شما آموزش می دهیم.

مواد اولیه و مورد نیاز برای درست کردن خوردکلوبیا چیتی با گلپر مواد زیر مورد نیاز است : لوبیا چیتی 2 پیمانه روغن زیتون 2 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری پیاز 1 عدد بزرگ گلپر و نمک و فلفل قرمز به مقدار دلخواه

خوراک لوبیا چیتی با گلپر

دستور تهیه خوراک لوبیا چیتی برای درست کردن این خوراک در ابتدا باید چند ساعت قبل لوبیاها را بخیسانید و چند بار آب آن را عوض کنید. سپس لوبیاهای خیس خورده را با روغن زیتون و یک عدد پیاز خرد شده، نمک و فلفل بر روی حرارت ملایم بپزید. به ازای هر نفر نصف پیمانه لوبیا استفاده کنید. وقتی لوبیاها خوب پخته شدند می توانید رب گوجه فرنگی را هم داخل آن بریزید و بگذارید با حرارت کم بجوشد تا خوب جا بیفتد و لعاب بیندازد. در آخر هم گلپر را روی غذا در هنگام سرو بپاشید. در هنگام سرو این خوراک باید دقت کنید تا خیلی آبکی نباشد و همچنین خیلی سفت هم نباید باشد.

خوراک لوبیا چیتی با گلپر

در این قسمت آشپزی تاپ ناز روش تهیه لوبیا چیتی با گلپر را خواندید و می توانید در بخش های دیگر طرز تهیه خوراک لوبیا با سبزیجات معطر را هم بخوانید و از طعم این غذا لذت ببرید.

اطلاعات این خوراکی (امتیاز بدهید) recipe image

نام غذا

خوراک لوبیا چیتی با گلپر

نویسنده

منتشر شده در

2022-06-14

زمان آماده سازی

20M

زمان پخت

1H30M

زمان کل

2H




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی با گلپر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..