اگر نرم افزار را تا به حال نصب نکرده اید لطفا:
1) نرم افزار را در حالت Personal (گزینه هایی که در ابتدای نصب می آید) نصب کنید.
2) پس از اتمام نصب، مطمئن باشید آنتی ویروس شما غیرفعال بوده و نرم افزار Teamviewer به طور کامل بسته است. حال، فایل اجرایی موجود در پوشه Patch را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
3) بر روی گزینه Patch کلیک کنید. به شما اخطار می دهد که فایل ها را پیدا نمی کند، به دنبال آن بگردد؟ شما تایید کنید.
4) در ادامه، محل نصب نرم افزار یعنی آدرس C:/Program Files (x86)/TeamViewer را انتخاب کنید و Ok را بزنید تا عملیات پچ انجام شود.
5) نرم افزار را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.
اگر نرم افزار را قبلا نصب کرده اید لطفا:
1) ابتدا دقت کنید که نرم افزار حتما به طور کامل بسته باشد. سپس از طریق Programs and Features نرم افزار را به طور کامل Uninstall کنید.
2) وارد پوشه appdata خود شوید. برای ورود به این پوشه 2راه دارید:
2-الف) دستور %appdata% را در استارت منو ویندوز تایپ کنید و سپس Enter را بزنید تا فولدر نشان داده شود.
2-ب) به آدرس C:/Users/YOUR_USERNAME/AppData/Roaming مراجعه نمایید. (دقت کنید این پوشه Hidden می باشد و باید آن را از بخش Tools -> Folder Options -> View -> Show hidden files, folder and drivers فعال کنید).
3) پوشه Teamviewer و هر آنچه که به آن مربوط می باشد را به طور کامل حذف کنید.
4) پوشه Teamviewer واقع در آدرس C:/Program Files (x86) را به طور کامل حذف کنید.
5) گام های مربوط به نصب نرم افزار را در حالتی که تا به حال نرم افزار را نصب نکرده اید، دنبال کنید.