تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Please Fix The Road برای کامپیوتر – نسخه GOG

اولین رای باشید!

بازی Please Fix The Road یک تجربه معمایی رنگارنگ و مینیمالیستی است که در فضایی آرام و معمولی جریان دارد و حدس آن هم کار چندانی سختی نیست. شما در حال تعمیر جاده‌ها هستید و هر سطوح از بازی، مجموعه‌ای از پازل‌ها و معماها را خواهد داشت. فراموش نکنید که یک سری محدودیت استفاده از ابزار هم در بازی وجود دارد و باید با کمک آن‌ها، راهی را برای ماشین‌ها، قایق‌ها، قطارها یا حیوانات بسازید. می‌توانید آن‌ها را از نقطه آ به ب رسانده و امتیازات بیشتری دریافت کنید. حیوانات هم باید راهی برای عبور داشته باشند و در این بازی مسیرهایی را برای آن‌ها نیز ایجاد خواهید کرد. شما می‌توانید چندین تایل در مسیر را به‌صورت همزمان دستکاری کنید.

Please Fix The Road v1.0.1 PC-GOG

دانلود-بازی-Please-Fix-The-Road

بخش‌های مختلف جاد‌ه‌ها، رودخانه‌ها، مسیرها یا خطوط آهن را درست کرده و با تخریب و چرخش قسمت‌های مختلف و کپی کردن از یک سری طرح‌ها، پروژه‌های خود را به اتمام برسانید. در این بازی المان‌های منطقی را می‌بینیم که تجربه مینیمالیستی زیبایی را به شما خواهد داد. تعمیر جاده‌ها کار لذت بخشی است که حتما هم قرار نیست زیبا باشد. تنها باید کار را به سرانجام رسانده و استانداردهای لازم را پیاده‌سازی کنید. پس باید کارتان را درست انجام داده و تعلل نداشته باشید. این بازی چندین ساعت شما را سرگرم کرده و ایده‌های جالبی به ذهن‌تان اضافه می‌کند.

تصاویر-بازی-Please-Fix-The-Road تصاویر-بازی-Please-Fix-The-Road تصاویر-بازی-Please-Fix-The-Road تصاویر-بازی-Please-Fix-The-Road تصاویر-بازی-Please-Fix-The-Road تصاویر-بازی-Please-Fix-The-Road info

Please Fix The Road is a colorful, minimalistic, laid-back and casual puzzle game in which it’s probably not hard to guess… you’re fixing roads! In each level you have a specific limited set of tools that will help you get all the cars, boats, trains or animals from their point A to point B. The mentioned animals include, of course, kittens, dogs and… pink llamas!

You are able to manipulate multiple tiles at the same time. You can insert, destroy, rotate, copy, swap, raise, lower, push or move different segments of roads, rivers, paths or railroad tracks. The game combines elements of many other logic games into a nice minimalistic experience.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: 2Ghz Dual Core

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Intel UHD 620

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: 2.5Ghz Dual Core

Memory: 3 GB RAM

Graphics: Dedicated GPU

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه GOG:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Please Fix The Road برای کامپیوتر – نسخه GOG»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..