تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 بازیکن جدید به تیم والیبال هاوش گنبدکاووس پیوستند

نازمحمد واحدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با نظر 'رحمان محمدی راد' سرمربی این تیم، 'سخی عیدی' و 'عبدالله آذر' به منظور برطرف کردن نقاط ضعف تیم به این هاوش ملحق شدند.
وی اظهار داشت: پیش از این قرار بود 'ادریس دانشفر' و 'حامد تاروردی' به جمع بازیکنان تیم هاوش ملحق شوند، اما نتوانستیم با این 2 بازیکن قرارداد امضا کنیم.
واحدی ادامه داد: همچنین 'فرهاد یلمه' و 'آرمین ایگدری' 2 بازیکن سرعتی زن این تیم از جمع بازیکنان هاوش جدا شده و به صورت قرضی به دو تیم دیگر پیوستند.
به گفته وی؛ 'یلمه' به تیم فرمانداری مهاباد حاضر در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور و 'ایگدری' به تیم 'ایگدرناب گنبد' حاضر در رقابت های زیرگروه باشگاه های کشور ملحق شدند.
هفته قبل نیز بازیکن خارجی و اهل کشور اسلواکی تیم هاوش از این تیم جدا شده بود.
در پایان نیم فصل نخست، تیم هاوش با 2 پیروزی و 6 امتیاز در قعر جدول 12 تیمی لیگ برتر والیبال قرار دارد.
این تیم امروز در گنبد در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر (هفته اول دور برگشت) میزبان تیم 'خاتم اردکان یزد' است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست **انتشار : پری سالارنیا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 بازیکن جدید به تیم والیبال هاوش گنبدکاووس پیوستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..