تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشغالگران صهیونیست ورودی روستای حزما را برای ششمین روز متوالی مسدود کردند

به گزارش امروز (یکشنبه) خبرگزاری معا، اشغالگران صهیونیست با ادعای سنگ پرانی جوانان فلسطینی، ورودی این روستا را بسته و اهالی حزما را مجازات جمعی کرده اند.
موفق الخطیب رئیس شورای روستای حزما در این باره گفت: با بستن ورودی این روستا توسط اشغالگران صهیونیست زندگی و عبور و مرور ساکنان روستا با مشکل مواجه شده است.
روستای حزما در جنوب کرانه باختری قرار دارد و مسیر ورودی این روستا به مرکز و شمال کرانه باختری است و بستن ورودی این روستا مسیر رفت وآمد فلسطینیان را به خیابان مجاور آن در بخش جنوبی روستا تغییر داده است.
در روستای حزما نزدیک به 8 هزار فلسطینی زندگی می کنند و مساحت این منطقه 18 هزار دونم (واحد مساحت) است، اما اشغالگران صهیونیست بر بخش های گسترده ای از آن تسلط دارند و از هر سو اقدام به شهرک سازی در اطراف آن کرده اند.
الخطیب اظهار داشت: بستن خیابان اصلی روستای حزما با موانع خاکی بر زندگی اقتصادی روستاییان تاثیر گذاشته به خصوص که مغازه های دهها نفر از خانواده های این روستا در بخش ورودی اصلی حزما قرار دارد.
رئیس شورای روستای حزما در این باره گفت: تماس هایی با مقامات فلسطینی برقرار شده تا آنان با طرف صهیونیستی برای بازگشایی این مسیر گفت وگو کنند.
آخرین باری که مسیر اصلی روستای حزما توسط صهیونیست ها بسته شد بیش از 20 روز طول کشید.
اشغالگران صهیونیست با این اقدامات قصد دارند مقاومت فلسطینیان را در هم شکسته و زمین های بیشتری از آنان را تصاحب کنند و شهرک سازی در مناطق اشغالی فلسطین را گسترش دهند.
خاورم**1408**1275
مترجم* اکرم کرمی* انتشار دهنده: مجید جعفری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشغالگران صهیونیست ورودی روستای حزما را برای ششمین روز متوالی مسدود کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..