تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Cut and Paste photos 2.5.1 – برنامه اندروید، برش + تغییر پس زمینه تصاویر!

[Cut and Paste photos v2.5.1 [Pro – اپلیکیشن برنامه برش و یا تغییر پس زمینه تصاویر اندروید
نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 0.99 دلار تقدیم شما

عکاسی به وسیله دوربین اسمارت فون های اندرویدی یکی از رایج ترین فعالیت هایی است که توسط کاربران صورت می پذیرد. گاهی ممکن است بنا به دلایلی بخواهیم پیش از ارسال تصاویر خود برای دیگران پس زمینه آن را تغییر دهیم. برای چنین کار هایی نیاز به ابزار های ویرایشی خاصی می باشد که دسترسی به آن ها کار آسانی نیست. با توجه به این موضوع قصد داریم همانند همیشه شما را با یک استارت اپ کاربردی در زمینه برش و یا تغییر پس زمینه عکس ها آشنا کنیم. Cut and Paste photos عنوان یک اپلیکیشن برش و یا تغییر پس زمینه تصاویر مخصوص اندروید می باشد که توسط PhotoAppWorld.com توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با بهره مندی از یک محیط کاملا ساده کمک می کند تا کاربرانش به آسانی قسمت هایی دلخواه از تصاویر خود را برش داده و به تصویری دیگر انتقال دهند! سه حالت مرز دایره ای، مربعی و یا دستی در اختیارتان قرار دارد که با استفاده از آن ها قادر به مشخص ساختن محدوده مورد نظر برای برش هستید. همان طور که از عنوان پست نیز مشخص است به غیر از قابلیت برش، ویژگی تغییر و یا حذف پس زمینه نیز به شما اجازه خواهد داد تا هر گونه نقصی در رابطه با پس زمینه تصاویر را از بین ببرید و یا پس زمینه عکس های تان را به صورت کلی تغیر دهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Cut and Paste photos اندروید :

امکان برش قسمتی از تصاویر و انتقال آن به تصاویری دیگر سه حالت مختلف برای مشخص سازی محدوده مورد نظر در تصاویر تغییر اندازه و یا چرخش عکس های مورد نظرتان امکان حذف پس زمینه تصاویر و یا تغییر آن دقت بسیار بالا برای مشخص ساختن محدوده های دلخواهتان کیفیت بالای فایل های خروجی

اپلیکیشن Cut and Paste photos با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توانسته است با بیش از یک میلیون دانلود و پرداخت درون شبکه 0.99 دلاریش امتیاز 3.8 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبیلغات آن را از وبسایت پر مخاطب فارسروید دریافت نمایید ؛ این برنامه به درخواست شما عزیزان معرفی شده است.

Cut and Paste photos

تغییرات نسخه 2.5.1 - Adjusted to Android 11 - Corrected image restore function - Improved automatic eraser function

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Cut and Paste photos 2.5.1 – برنامه اندروید، برش + تغییر پس زمینه تصاویر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..