تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی دقایق پایانی آلکمار با پاس گل جهانبخش + فیلم

تیم فوتبال آلکمار در حضور ۹۰ دقیقه ای علیرضا جهانبخش مقابل توئنته به پیروزی 2 بر یک رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر هلند، تیم های توئنته و آلکمار به مصاف هم رفتند و در پایان یاران جهانبخش موفق شدند با نتیجه 2 بر یک از سد میزبان خود بگذرند.

نیمه اول این بازی گلی در بر نداشت اما یک دقیقه پس از شروع نیمه دوم، وخورست مهاجم تیم آلکمار روی پاس علیرضا جهانبخش گلزنی کرد و انس اونال، مهاجم 19 ساله و ترکیه ای تیم توئنته در دقیقه 68 گل تساوی بخش را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و پیت، مدافع تیم میزبان در دقیقه 93 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا توئنته بازنده این مسابقه شود.

علیرضا جهانبخش در این مسابقه 90 دقیقه در ترکیب آلکمار حضور داشت و پاس گل اول تیمش را نیز به ورخورست داد.

آلکمار با این پیروزی 28 امتیازی شد و همچنان در جایگاه پنجم جدول رده بندی اردویژه هلند باقی ماند.

انتهای پیام/
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی دقایق پایانی آلکمار با پاس گل جهانبخش + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..