تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی مدارس اردبیل به علت بارش برف

بیشتر مدارس استان اردبیل در نوبت صبح امروز به علت بارش برف و یخ زدگی معابر تعطیل است.

مدارس اردبیل باز هم تعطیل شد

خبرگزاری میزان: بیشتر مدارس استان اردبیل در نوبت صبح امروز به علت بارش برف و یخ زدگی معابر تعطیل است.روابط عمومی آموزش و پرورش این استان اردبیل اعلام کرد: به علت بارش برف و برودت هوا ، امروز یکشنبه 28 آذرماه نوبت صبح در اردبیل، خلخال، سرعین، کوثر، خورش رستم، شاهرود، نمین، نیر و هیر تمامی مقاطع تحصیلی و در ارشق، لاهرود و مشکین شهر پیش دبستانی و ابتدایی به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است. 


روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلاسهای قبل از ظهر این دانشگاه در اردبیل بعلت بارش برف و برودت هوا امروز تعطیل است.

منبع: میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی مدارس اردبیل به علت بارش برف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..