تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشای راز بزرگ نیما مسیحا در برنامه دورهمی +فیلم و عکس

افشای راز بزرگ نیما مسیحا در برنامه دورهمی +فیلم و عکس

 

به گزارش ایران ناز مهران مدیری در برنامه طنز دورهمی خود میزبان نیما مسیحا خواننده مشهور پاپ کشورمان بود . نیما مسیحا در این برنامه راز بزرگ زندگی اش را برملا کرد !

 

مجموعه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری ساعت ۲۳  پنجشنبه ۲۵ آذر میزبان فقیهه سلطانی بازیگر تئا‌تر و تلویزیون و نیما مسیحا خواننده پاپ بود.

 

در این برنامه با این دو هنرمند درباره موضوعات مختلف به گفت‌و‌گو پرداخته است. همچین نیما مسیحا به اجرای دو آهنگ، “بارون دلتنگی” و “عاشقانه” پرداخت. نیما مسیحا با حضور در برنامه «دورهمی» از مشکل مادرزادی که در بینایی دارد پرده برداشت و از اوضاع نامناسب موسیقی انتقاد کرد.

افشای راز بزرگ نیما مسیحا در برنامه دورهمی +فیلم و عکس

به گزارش ایران ناز، این خواننده پاپ شامگاه پنجشنبه ۲۵ آذر مهمان برنامه «دورهمی» بود.مسیحا در ابتدای برنامه درباره کمرنگ شدن حضورش در عرصه موسیقی چنین توضیح داد: «حقیقت این است که این وضعیت عمدی نبوده است و اتفاقاتی رخ داد و زمینه‌ساز آن شد. من جزو اولین گروه خوانندگان پاپ بودم که در دهه ۷۰ کارمان را آغاز کردیم، اما با تغییر شرایط تصمیم گرفتم که در حوزه پاپ کم‌تر کار کنم و سراغ موسیقی کلاسیک بروم.»

 

این خواننده درباره برنامه آینده خود توضیح داد: «دوست دارم آثار بیشتری از خودم به جا بگذارم و برنامه‌هایی برای اجرای های زنده و تنظیم آلبوم دارم.»

 

مسیحا درباره موسیقی و خوانندگان امروزی گفت: «دل پری داریم. ما خوراک شنیداری به مخاطب می‌دهیم و به نظرم خوراک خوبی برای مردم فراهم نکرده‌ایم. خیلی از خوانندگان خارج از نت می‌خوانند و مردم هم استقبال می‌کنند و اتفاق خاصی هم نمی‌افتد.»

 

او درباره بابک بیات و خاطراتی که با او داشت گفت: «خیلی گفتن از این هنرمند سخت است. او یک دریای بسیار گسترده بود، خیلی شاگردی او برایم افتخار است و من احساس و سبک خواندم را از او آموختم.»

 

این هنرمند درباره ماجرای عاشق شدنش گفت: «یک نسبت دوری با همسرم داشتیم و خیلی سریع ازدواج کردیم. اول یک انگشتر خریدم و مانند فیلم‌ها زانو زدم و پیشنهاد ازدواج دادم و قبول شد.»

 

این خواننده درباره خوانندگانی که در خلوتش به صدایشان گوش می‌دهد گفت: «حمید حامی دوست خیلی خوب من است و صدایش را دوست دارم.»مسیحا با اشاره به اینکه خود را فردی خوشبخت می‌داند، گفت: «اگر اوضاع موسیقی کشورمان بهتر از این بود خیلی بیشتر احساس خوشبختی می‌کردم.»

 

او در پایان از مشکل مادرزادی که در زمینه بینایی داشت گفت:

 

«اولین بار است که این مطلب را بیان می‌کنم و دلم نمی‌خواست که کسی برای این موضوع به من ترحم کند، من یک مشکل چشمی مادرزادی دارم که سال‌های زیادی است با آن درگیر هستم و نمی‌توانم رانندگی کنم، از خیابان عبور کنم. مجبورم تمامی ترانه‌هایم را حفظ کنم چون نمی‎توانم از رو بخوانم و نمی‌توانم چهره افراد را از دور تشخیص بدهم. برای همین موضوع خیلی از دوستان از من ناراحت و دلگیر می‌شوند که چرا به آن ها توجه نمی‌کنم درحالیکه نمی‌دانند این مشکل را دارم.»

 

خواننده پاپ کشورمان گفت:این مشکل مادرزادی به دلیل فامیل بودن پدر و مادرش رخ داده و دو برادر دیگرش این مشکل را خوشبختانه ندارند.

 

همچنین در پایان آخرین قطعه را با عنوان«مهتاب» اجرا کرد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

آیا واقعا تلویزیون با کارهای مهران مدیری مشکل دارد ؟

 

ماجرای عاشق شدن محمد علیزاده

 

سری جدید عکس های بازیگران و هنرمندان ایرانی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشای راز بزرگ نیما مسیحا در برنامه دورهمی +فیلم و عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..