تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال کمربند انتحاری یک آذری در بیمارستان دولتی +عکس

جنجال کمربند انتحاری یک آذری در بیمارستان دولتی +عکس

به گزارش ایران ناز بیمارستان دولتی بورسا با اطلاع اپراتور واحد اسکن بیمارستان بهم ریخت ! ماجرا ازین قرار بود که  اپراتور دستگاه اسکن با دیدن نتیجه عکسبرداری از یک نوجوان 15 ساله آذری، دچار ترس شده و با پلیس تماس گرفت که با رسیدن ماموران، پسر نوجوان بازداشت گردید.

به گزارش ایران ناز حادثه‌‌ای که باعث آشفتگی در مسئولان درمانی شد، در بیمارستان فوق تخصصی «بورسا» وابسته به وزارت بهداشت، رخ داده است.پسر نوجوان آذری که با ناراحتی در پایش به بیمارستان مراجعه کرده بود، برای تشخیص بهتر آسیب دیدگی به واحد اسکن فرستاده می‌‌شود و بیمار بدون در آوردن اشیای فلزی و کمربند خود در مقابل دستگاه عکسبرداری قرار می گیرد که در اثر این بی توجهی اپراتور، طرح کمربند وی در عکس منعکس می‌‌گردد.

جنجال کمربند انتحاری یک آذری در بیمارستان دولتی +عکس

اپراتور دستگاه اسکن با مشاهده طرح اسلحه، فشنگ و نارنجک در کمر شخص، حدس می زند که بیمار یک عامل انتحاری است و بمبی به کمر خود بسته و با این تفکر دچار وحشت شده و با مرکز پلیس تماس می گیرد. واقعه‌‌ای که باعث پریشانی زودگذر حاضران در بیمارستان شد، با تحقیقات پلیس ختم به خیر گشته و نوجوان آذری آزاد می گردد.

مطالب مرتبط:

تصاویر داعشیان انتحاری قاتل زائران ایرانی در سامرا

ابزار بسیار عجیب داعش برای شکنجه زنان! (عکس)

ترس آبادانی ها از داعش بخاطر یک جشن عروسی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال کمربند انتحاری یک آذری در بیمارستان دولتی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..