تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا در زمستان همیشه دست و پا &#

,افزایش حرارت بدن,درمان سردی دست و پا,دلیل سردی دست و پا,[categoriy] چرا در زمستان همیشه دست و پا سرد میشوند؟ –

چرا در زمستان همیشه دست و پا سرد میشوند؟ – -آکاافزایش حرارت بدن,درمان سردی دست و پا,دلیل سردی دست و پا,دلیل سردی دست و پا و گرمی بدن,سردی دست و پا,سردی دست و پا وتیرویید,سرمایی بودن,علت سردی دست و پا,علل و درمان سردی دست و پا,کاهش جریان خون,پزشکی و سلامتی

آکاایران: چرا در زمستان همیشه دست و پا سرد میشوند؟ –

آکاایران: یکی از راه های گرم کردن دست و پاها تقویت جریان خون برای سلامت قلب است چرا در زمستان همیشه دست و پا سرد میشوند؟

اگر همیشه دست هایتان را برای گرم شدن بهم می مالید و یا نوک انگشتان پایتان از دیگر نقاط بدنتان سردتر است نگران نباشید. دلیل اینکه دست ها و پاهایمان در زمستان سرد می شود این است که بدنمان گرم نگه داشتن ارگان های حیاتی مانند قلب و ریه ها را در اولویت قرار می دهد که موجب کاهش جریان خون به دیگر اندام ها مانند دست و پا می شود.

علت اصلی سرد بودن دست و پا در سرما

به گزارش آکاایران: چرا دست ها و پاها؟ چون این نقاط بدن، جاهایی است که در برابر هوای سرد، بیشتر گرما از دست می دهد. این قسمت های بدن در کنار گوش، نسبت به دیگر جاهای بدن گیرنده های تنظیم حرارت بیشتری دارند و بدان معناست که خون را از دست ها و پاها منحرف کرده و به سمت هسته بدن می فرستند.

غذاهای مناسب برای سلامت قلب میل کنید

یکی از راه های گرم کردن این اندام ها تقویت جریان خون و خوردن غذاهای مناسب برای سلامت قلب است. سعی کنید غذاهای سالمی مانند ماهی های چرب، آجیل ها، روغن زیتون، میوه و سبزیجات را وارد برنامه غذایی تان کنید. این غذاها برای گردش خون بدن مانند معجزه عمل می کنند. غذاهای مناسب برای قلب و تقویت کننده جریان خونی عبارتند از سالمون، توت ها، گردو، ماست کم چرب، موز، شکلات تلخ، غلات و روغن زیتون.

با جوراب بخوابید

وقتی می خواهید برای خواب به رخت خوابتان بروید، جوراب بپوشید چون می تواند مانند پتو نوک انگشتان پا را گرم کند. حتی سالم ترین فرد نیز در روزهای سرد زمستان ممکن است به کمک احتیاج پیدا کند و جوراب می تواند این کار را انجام دهد. توصیه می شود از جوراب یا پاپوش هایی استفاده کنید که جنس پشمی داشته باشند.

دستکش درستی استفاده کنید

به جای دستکش های معمولی که برای هر کاری مجبور می شوید درشان بیاورید از دستکش های مناسب و مخصوص استفاده کنید که هم گرم نگهتان دارند هم مانعتان نشوند. دستکش های پشمی می توانند با حجمی کم به خوبی دست ها را گرم نگه دارند. اگر می خواهید بدون در آوردن دستکش از گوشی لمسی خود استفاده کنید می توانید از دستکش های مخصوصی استفاده کنید که با آنها می توان گوشی لمسی را نیز مورد استفاده قرار داد.

از ابزار گرمایشی استفاده کنید

وقتی درون خانه یا دیگر ساختمان ها هستید می توانید با پناه بردن به بخاری و شوفاژ و دیگر وسایل گرمایشی دستان خود را گرم نگه دارید. اما وقتی خارج از خانه هستید هم ابزارهای گرمایشی می توانند به خوبی گرم نگهتان دارند. کمی نامتعارف است اما اگر واقعا با سرما مشکل دارید می توانید از دستکش های حرارتی و یا از بخاری های شارژی کوچک قابل حمل استفاده کنید تا خود را گرم نگه دارید.

از ادویه جات کمک بگیرید

به غذاهای زمستانی خود کمی ادویه اضافه کنید تا علاوه بر بهبود طعم آنها، همزمان خودتان را نیز گرم کنید. برخی ادویه جات به خاطر قابلیت گرم کنندگی شان شهرت دارند. فلفل سیاه، دارچین، پودر فلفل قرمز، هل، زنجبیل، ریشه خردل و سیر در میان ادویه جات برتری هستند که می توانند گرمتان کنند.

,افزایش حرارت بدن,درمان سردی دست و پا,دلیل سردی دست و پا,[categoriy] چرا در زمستان همیشه دست و پا سرد میشوند؟ –



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا در زمستان همیشه دست و پا &#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..