تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپلیکیشن Wifi Analyzer: بررسی و نظارت بر سیگنال مودم - زوم اپ

Wifi Analyzer اپلیکیشنی برای اندروید است که به کمک آن می‌توانید قدرت سیگنال وای‌فای را بررسی کنید و از تداخل کانال مودم با‌خبر شوید.

متأسفانه اکثر کاربران توجه خاصی به کیفیت و کمیت مودم وای‌فای خود نشان نمی‌دهند و کمتر کاربری را می‌توان پیدا کرد که بر بحث سیگنال و قدرت آنتن‌دهی مودم خود نظارت کافی داشته باشد. Wifi Analyzer اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که با ساده‌سازی نظارت و ارائه‌ی گزارش‌های تصویری و گویا، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار خواهد داد تا با بررسی کامل قدرت سیگنال و نکات مربوط، بتوانید بهترین استفاده را از مودم اینترنتی خود داشته باشید. اگر با کمی فاصله از مودم شاهد کندی سرعت یا قطع کامل ارتباط اینترنتی خود هستید؛ بهتر است با نصب این برنامه، از قدرت سیگنال‌دهی مودم آگاه شوید. در بسیاری از مواقع خرابی‌های جزئی مودم، تداخل امواج آن با مودم همسایگان، یا حتی مکان نامناسب باعث ضعیف شدن این سیگنال و در نتیجه کندی و قطع ارتباط در اتاق‌های دیگر خانه می‌شود که می‌توان با نصب این اپلیکیشن، اقدام به شناسایی و رفع آن کرد.

در بخش اصلی برنامه می‌توانید به مشاهده‌ی قدرت آنتن‌دهی وای‌فای بپردازید. کافی است در مکان ثابتی قرار بگیرید و سپس به این بخش مراجعه کنید تا از قدرت آنتن‌دهی مکان مورد نظر و میزان سیگنال دریافتی از مودم با‌خبر شوید. بخش دیگری در برنامه که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ به نمایش WiFi Channel مودم کاربران اطراف شما خواهد پرداخت تا بتوانید از اختلال‌های احتمالی در این مورد آگاه شوید. گاهی استفاده‌ی مشترک چند مودم نزدیک به هم از کانال‌های مشترک، باعث بروز اختلال و قطعی‌های مکرر در ارتباط خواهد شد که توسط این بخش از برنامه می‌توانید به این موضوع نظارت کنید و در صورتی که نمودار نمایش داده‌شده نشان از مشترک بودن کانال مودم‌های نزدیک به شما داشت، از طریق تنظیمات مودم کانال آن را تغییر دهید. این موضوع شاید روی کاغذ چندان تأثیرگذار نباشد، اما پیشنهاد می‌کنیم حتما این موضوع را بررسی کنید؛ چراکه در صورت وجود کانال‌های مشترک، تغییر کانال می‌تواند تأثیر فوق‌العاده‌ای در قدرت آنتن‌دهی و ثبات آن داشته باشد. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

نمایش گویا و منظم کانال‌ها نمایش قدرت سیگنال

نکات منفی

محیط کاربری نه‌چندان زیبا

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپلیکیشن Wifi Analyzer: بررسی و نظارت بر سیگنال مودم - زوم اپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..