تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فارغ از هر جناح‌بندی سیاسی، همه ما به آدم‌های جنگ بدهکاریم/ در «اشنوگل» تمام عوامل با وضو کار را شروع می کردند

به گزارش خبرنگار گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محمود سماک‌باشی، بازیگر کشورمان در خصوص فیلم سینمایی «اشنوگل» که به موضوع ۱۷۵ غواص شهید اختصاص دارد نوشت:

یا علی؛
گفتیم و عشق؛ آغاز شد.
تک تک ما، گروه همدل "اشنوگل"؛ باتمام توان؛ فیلمی ساختیم به یاد شهدای غواص. تنها دل خوشیِ ما شادی روح شهدای غواص بود که بتوانیم گوشه ای از رشادتها و خلوتها و به نمایش کشیدنِ زحمات این دلاوران رابه تصویر بکشیم.

فارغ از هر جناح‌بندی سیاسی؛ همه ی ما به آدمهای جنگ؛ بدهکاریم. همه ی ما به شهدا؛ بدهکاریم. همه ی ما به سینمای جنگ؛ بدهکاریم.

فیلم‌های بزن و بکوب این روزها را با طعم فانتزی، نمیفهمم. خودم هم، حتی درسینمای بدنه کار کرده ام ولی برای "اشنوگل"، به والله، تک تک عوامل فیلم‌مان، با تمام وجود؛ باتمام احساس، باوضو، سرصحنه حاضر می‌شدند.

بین "اشنوگل"و فیلمهای مبل نشینی و لوکیشن ثابت و دیالوگ گفتن و در گرما نشستن و ... این روزها، تفاوت قایل شویم.

ما، در گرمای تابستان به دل آب زدیم و فیلمی ساختیم که گوشه‌ای اندک از رشادت‌های دلیران این مرزوبوم رابه تصویر کشید. ما تاابد؛ وام‌دارِ خون شهداهستیم.یاحق

 

 

 

 

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

http://fna.ir/BQTC09



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فارغ از هر جناح‌بندی سیاسی، همه ما به آدم‌های جنگ بدهکاریم/ در «اشنوگل» تمام عوامل با وضو کار را شروع می کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..