تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش فهرست نامزدهای اسکار بهترین جلوه‌های ویژه

به گزارش افکارنیوز،

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی روز گذشته اسامی ۱۰ فیلم را در بخش جلوه‌های ویژه این دوره از رقابت‌های اسکار به شرح زیر اعلام کرد:

«طغیانگر: داستانی از جنگ‌ ستارگان»، «کاپیتان آمریکایی: جنگ داخلی»، «جانواران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها»، «کوبو و دو تار»، «ورود»، «بی‌اف‌جی»، «آب عمیق در افق»، «دکتر استرنج»، «کتاب جنگل» و «مسافران».

این ده فیلم از میان ۲۰ فیلمی که ۲ دسامبر توانستند به رقابت‌های اسکار در این بخش از جوایز راه یابند، انتخاب شده‌اند.

در این میان نیمی از فیلم‌ها همچون «بی‌اف‌جی»، «کاپیتان آمریکایی: جنگ داخلی»، «دکتر استرنج»و ... محصول کمپانی والت دیزنی است.

به گزارش نشریه سینمایی ورایتی، در صورتیکه انمیشن «کوبو و دو تار» بتواند بر دیگر رقبا پیشی گرفته و نامزد این بخش از جوایز اسکار شود، از سال ۱۹۹۳ تاکنون و نامزدی انیمیشن «کابوس پیش از کریسمس»، این اولین باری خواهد بود که یک انیمیشن می‌تواند به مرحله نامزدی بخش جلوه‌های ویژه جوایز اسکار راه یابد.

اعضای آکادمی اسکار در زیر مجموعه جلوه‌های ویژه، هفتم ژانویه ، ۱۰ دقیقه برگزیده از هر فیلم را تماشا کرده و  ۵ فیلم را به عنوان نامزدهای نهایی این بخش انتخاب خواهند کرد.

بنا بر این گزارش، نامزدهای این بخش در کنار نامزدهای دیگر بخش‌ها ۲۴ ژانویه (۵ بهمن) معرفی خواهد شد.

هشتاد و نهمین دوره از جوایز اسکار ۲۶ فوریه در سالن دالبی هالیوود، لس‌آنجلس برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش فهرست نامزدهای اسکار بهترین جلوه‌های ویژه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..