تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر آمریکا بدعهدی خود را ادامه دهد مقابله به مثل می کنیم

به گزارش افکارنیوز،

بهروز نعمتی نماینده مردم تهران عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که به تعهدات خود در برجام پایبند است، اما اگر قرار باشد هر یک از اعضای ۱+۵ به عهدی که داشتند، پایبند نمانند، ما مقابله به مثل انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور، آقای ظریف و آقای صالحی را مسئول پیگیری بدعهدی آمریکا کرده است، افزود: این واکنش حق طبیعی ما است، آمریکا، اروپا و جامعه بین‌الملل باید فضا را به سمتی پیش ببرند تا تحریم‌های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران ملغی شود.

این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه اقدام آمریکا در وضع تحریم‌ها بدون شک نقض برجام است، یادآور شد: در موضوع برجام به طور شفاف آمده است که تمام تحریم‌ها به جز تحریم‌های اولیه، نقض برجام است؛ در حالی که آمریکا، تحریم‌های جدید را علیه ملت ایران وضع کرده است.

نعمتی خاطرنشان کرد: اگر آمریکا به بدعهدی خود ادامه دهد، دولت و ملت نسبت به آن واکنش نشان داده و آمادگی دارند فعالیت‌های هسته‌ای خود را از سر گیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر آمریکا بدعهدی خود را ادامه دهد مقابله به مثل می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..