تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیشترین وابستگی متعلق به متولدین چه ماهیست؟

بیشترین وابستگی متعلق به متولدین چه ماهیست؟

اصولا مستقل بودن هر انسانی به ماه تولدش بستگی دارد و این موضوع در وابسته بودن یا نبودن بسیار دخیل است.

ماه تولد ما تعیین می‌کند که ما توانایی استقلال و ایستادن روی پای خود را داریم یا این که می‌خواهیم همیشه به دیگران وابسته بمانیم و جرأت و شهامت کمتری به خرج دهیم.

گروه سبک زندگی ایران ناز: وابستگی خصوصیتی است که در بسیاری از افراد وجود دارد درحالی که میزان مستقل و وابسته بودن هر فرد بسته به ماه تولد او، متغییر است. در این قسمت به ترتیب معرفی می‌کنیم که افراد کدام ماه وابسته‌تر هستند.

بیشترین وابستگی متعلق به متولدین چه ماهیست؟

درصد وابستگی متولدین فروردین

فروردین ماهی‌ها معمولاً سر خودشان را خیلی شلوغ می‌کنند و آن قدر خودشان را درگیر کارهایشان می‌کنند که به کسی نیاز نداشته باشند. اگر چیزی بخواهند خودشان آن را فراهم می‌کنند.

دوست ندارند که به دیگران وابسته باشند و همیشه در برابر این موضوع گارد می‌گیرند. آن‌ها نمی‌خواهند که برنامه ریزی‌هایشان را به خاطر طرف مقابل تغییر دهند و به کمک کسی نیاز ندارند.

درصد وابستگی متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی‌ها صبور و با آرامش هستند بنابراین خیلی متوجه نیاز درونی آن‌ها نمی‌شوید اما آن‌ها در درون خیلی دوست دارند که مورد عشق و علاقه قرار بگیرند و تحسین شوند.

می‌خواهند به دیگران اعتماد کرده و وابسته شوند اما این اعتماد زمان زیادی برایشان طول می‌کشد. آن‌ها انتخاب می‌کنند که با چه کسانی رفت و آمد کنند و مراقب هستند که از لحاظ احساس صدمه نبینند.

حس مالکیت نسبت به اطرافیان خود دارند و زمانی که کسی آن‌ها را دوست داشته باشد، احساس اعتماد به نفس می‌کنند. چیزهایی که دوست دارند را با کسی به اشتراک نمی‌گذارند.

درصد وابستگی متولدین خرداد

خرداد ماهی‌ها ترکیبی از حسِ استقلال و وابستگی هستند؛ علت آن هم این است که در هر موردی چند بعدی عمل می‌کنند. آن‌ها دوست ندارند احساس‌شان به یک نفر گره زده شود اما از طرفی هم نمی‌خواهند نادیده گرفته شوند.

آن‌ها دوست دارند که مورد عشق و علاقه قرار بگیرند و مطمئن شوند که همه چیز سر جای خودش است اما از طرفی نمی‌توانند کارهای‌شان را به تنهایی هم انجام دهند. آن‌ها نیاز دارند که با دیگران ارتباط برقرار کنند و حرف‌هایشان شنیده شود.

درصد وابستگی متولدین تیر

تیر ماهی‌ها همیشه نیاز دارند که با شما در ارتباط باشند. اگر همسر تیر ماهی دارید، احتمالاً زمانی که با او قهر می‌کنید، او اصلاً طاقت ندارد و مدام به سمت‌تان می‌آید. او همیشه دوست دارد ارتباط فیزیکی با شما داشته باشد تا محبت‌تان را بفهمد.

اگر در کنارش نباشید و از او فاصله داشته باشید، حتماً تماس و پیام زیادی با شما برقرار می‌کنند. اگر از شما نشنوند که دوست‌شان دارید، حتما دلیلش از شما می‌پرسند، زیرا خیلی نگران هستند. تیر ماهی‌ها وابسته می‌شوند. البته که در رابطه بسیار جذاب هستند اما استقلال زیادی ندارند.

بیشترین وابستگی متعلق به متولدین چه ماهیست؟

درصد وابستگی متولدین مرداد

مرداد ماهی‌ها فکر می‌کنند که خیلی مستقل هستند اما واقعاً به تعریف و تمجید دیگران و توجه آن‌ها وابستگی زیادی دارند. دوست دارند همیشه رهبر و مدیر باشند و مانند یک ستاره در جمع دیگران بدرخشند.

اگر طرف مقابل‌شان به اندازه کافی به آن‌ها توجه نکند، قطعا به سراغ یک نفر دیگر می‌روند. معمولاً خیلی اجازه نمی‌دهند که تنها بمانند و از تنهایی لذت نمی‌برند. در صورتی که اگر تنها باشند، خیلی خوب از پس کارها بر می‌آیند اما حاضر به امتحانش نیستند.

درصد وابستگی متولدین شهریور

شهریور ماهی‌ها در ظاهر خیلی نیازمند یا محتاج به نظر نمی‌رسند اما از درون به شما وابسته هستند. آن‌ها افراد قابل اعتمادی هستند و از این که در زندگی با شما عملکرد خوبی نداشته باشند به شدت وحشت زده می‌شوند.

دوست دارند همیشه بهترین باشند تا شما آن‌ها را ترک نکنید. هر کاری را انجام می‌دهند تا شما را شاد نگه دارند.

خیلی نیاز به توجه دارند و خودشان هم سعی می‌کنند با راه‌های مختلف از جمله تعریف و تمجید، محبت خود را ابراز کنند. فقط در صورتی از شما فاصله می‌گیرند که در حال انجام یک پروژه کاری باشند و نیاز به تمرکز داشته باشند.

درصد وابستگی متولدین مهر

مهر ماهی‌ها از تنها بودن متنفرند، این هم به خاطر ماهیت وابسته آن‌هاست. آن‌ها دوست دارند که همیشه یک نفر در کنارشان باشد. در جمع حال بهتری دارند و اگر بخواهید آن‌ها را ترک کنید و یا با آن‌ها قهر کنید، زیاد طاقت نمی‌آورند و اصولاً فرد وابسته‌ای هستند.

به همین خاطر هیچگاه شما را ترک نمی‌کنند، زیرا احساس می‌کنند از لحاظ عاطفی به شما نیازمندند. البته که ماندن در کنار آن‌ها پر از اتفاقات خوب است.

درصد وابستگی متولدین آبان

آبان ماهی‌ها افراد محتاجی نیستند اما اگر روی یک نفر دیگر سرمایه‌گذاری کرده باشند و آن فرد به اندازه‌ای که او می‌خواهد، محبت و ابراز علاقه نداشته باشد، خیلی مشوش و نگران می‌شوند و همه چیز در تصوراتشان خراب می‌شود.

آن‌ها دوست دارند همان قدر که به طرف مقابل عشق می‌دهند، همان قدر هم دریافت کنند. شاید خودشان را محتاج و وابسته ندانند اما می‌توان گفت که تقریباً در دسته افراد وابسته قرار می‌گیرند؛ اگر چه که اگر خودشان بخواهند و اراده کنند، می‌توانند احساسات‌شان را مدیریت کنند.

درصد وابستگی متولدین آذر

آذر ماهی‌ها هر کاری را خودشان به تنهایی انجام می‌دهند. نیاز به هیچ چیز و هیچ کس ندارند. زمانی که با کسی در رابطه باشند، سعی می‌کنند به او آموزش دهند که خیلی خوب است که افراد بتوانند مستقل باشند.

در نتیجه به آن‌ها توضیح می‌دهند که گاهی اوقات باید تنها باشند و با خودشان خلوت کنند. طرف مقابل هم همیشه این حس استقلال و شجاعت را در آن‌ها تحسین می‌کند.

بیشترین وابستگی متعلق به متولدین چه ماهیست؟

درصد وابستگی متولدین دی

دی ماهی‌ها حال‌شان با خودشان خوب است و به کسی نیاز ندارند اما اگر به کسی متعهد شوند، به او وابسته خواهند شد و در نتیجه زمانی که تنها باشند، همه چیز برایشان خوب است و یک انسان کاملاً مستقل هستند اما در رابطه کاملاً تغییر می‌کنند.

آن‌ها از احساسات خودشان مراقبت می‌کنند و هرگز نمی‌توانند خیانت را بپذیرند. خانواده برای دی ماهی‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد و همیشه سعی می‌کنند که دیگران را خوشحال کنند و طوری رفتار می‌کنند که طرف مقابل بتواند به آن‌ها اعتماد کند.

درصد وابستگی متولدین بهمن

بهمن ماهی‌ها مستقل هستند. دوست دارند کارهایی مثل سفر کردن، کوهنوردی، و طبیعت گردی را به تنهایی انجام دهند. آن‌ها احساسات‌شان را برای خودشان نگه می‌دارند و آن را خرج دیگران نمی‌کنند. استقلال و خودکفایی جزء ویژگی‌های بارز بهمن ماهی‌ها است.

درصد وابستگی متولدین اسفند

اسفند ماهی‌ها قلب بسیار مهربانی دارند، اصلاً خودخواه نیستند و همیشه بهترین‌ها را برای طرف مقابل می‌خواهند. اگر با آن‌ها جر و بحث و دعوا کنید، اصلاً طاقت نمی‌آورند. عاشق این هستند که به شما بگویند دوستتان دارند.

همیشه هم می‌خواهند از طرف شما دوست داشته شوند و مدام ابراز علاقه را به هر نحوی داشته باشند. آن‌ها تنهایی را دوست ندارند و به شریک زندگی خود وابسته می‌شوند.

حساسیت زیادی نسبت به او دارند و زمانی که تنها باشند، کمی آسیب‌پذیر می‌شوند و همین باعث می‌شود که دیگران به راحتی از آن‌ها سوء استفاده کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیشترین وابستگی متعلق به متولدین چه ماهیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..