تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر مسجد لیون فرانسه:عمل به قرآن مهمترین سلاح برای مبارزه با افراطی گری اسلامی است

«کامل کابتان» (Kamel Kabtane) روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: به همین منظور برای مبارزه با افراطی گری اسلامی باید به دنبال یادگیری علوم برگرفته از قرآن و آموزه های اهل بیت(ع) بود.
وی علوم برگفته از این دو منبع را عامل وحدت مسلمانان دانست و تاکید کرد: بی شک حرکت در مسیر این علوم، راهبردی برای صلح جویی به شمار می رود.
مدیر مسجد بزرگ لیون فرانسه با برشمردن دستاوردهای سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، اضافه کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای این گردهمایی عظیم، بحث و تبادل نظر بین مسلمانان کشورهای مختلف با هدف دستیابی به رویکردی واحد در چارچوب تقویت اتحاد در جهان اسلام است.
کابتان ادامه داد: به همین دلیل همایش بین المللی وحدت اسلامی برای مسلمانان جهان جایگاه و اهمیت ویژه ای دارد و بسیاری از عالمان و رهبران دینی آن را عامل شتاب گیری روند تقویت اتحاد و همدلی در جهان اسلام ارزیابی می کنند.
مدیر مسجد بزرگ لیون فرانسه با بیان اینکه در چنین همایش هایی علوم اسلامی بین علمای دینی کشورهای مختلف انتقال می یابد، افزود: این فرایند مبارک می تواند به شکل گیری و تقویت جایگاه تفکرات ناب اسلام در جهان منجر شود.
به گزارش ایرنا، سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که 25 آذر با سخنرانی رئیس جمهوری در سالن اجلاس سران گشایش یافت، شب گذشته (شنبه) پس از سه روز فعالیت با برگزاری مراسم اختتامیه و صدور بیانیه پایانی به کار خود پایان داد.
حدود 300 شخصیت از 50 کشور جهان در این کنفرانس سه روزه حضور داشتند.
شرکت کنندگان سی امین کنفرانس بین لمللی وحدت اسلامی با صدور بیانیه ای در 27 بند خواستار اجرای طرح هایی ضروری برای برطرف کردن اختلاف ها، شکاف ها و سامان دادن به امور در جهان اسلام شدند.
اروپام***2090
خبرنگار: سعید زارع کندجانی** انتشار : مریم شفیعی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر مسجد لیون فرانسه:عمل به قرآن مهمترین سلاح برای مبارزه با افراطی گری اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..