تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترشی کلم قرمز؛ ساده و خوش رنگ -

آکاایران: ترشی کلم قرمز از مجموعه دستورغذایی های ایرانی است که ما، طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. این ترشی خوشمزه، ترد و خوش رنگ یکی از ساده ترین ترشی هاست. آن را تهیه کنید و از خوردن آن در کنار غذاهای خود لذت ببرید. وب سایت آشپزباشی: ترشی کلم قرمز از مجموعه دستورغذایی های ایرانی است که ما، طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. این ترشی خوشمزه، ترد و خوش رنگ یکی از ساده ترین ترشی هاست. آن را تهیه کنید و از خوردن آن در کنار غذاهای خود لذت ببرید.

 مواد لازم:

   کلم قرمز به میزان لازم    سرکه  به میزان لازم ,ترشی کلم،ترشی کلم قرمز،ترشی,[categoriy] ترشی کلم قرمز؛ ساده و خوش رنگ

ترشی کلم قرمز؛ ساده و خوش رنگ - ترشی کلم،ترشی کلم قرمز،ترشی

آکاایران: ترشی کلم قرمز؛ ساده و خوش رنگ


طرز تهیه:

1-شیشه را از کلم خرد شده پر کنید.

2- بعد ظرف را کاملا با سرکه پر کنید و درب آن را محکم ببندید. 3-ترشی را در محلی خنک (ترجیحا در یخچال) قرار دهید. تقریبا حدود ۳ روز زمان می برد تا ترشی آماده شود.

4-بعد از استفاده آن را در یخچال نگه دارید.

نکات:
1- برگ های کلم را از هم جدا کرده و تمیز بشویید. آن ها را کنار بگذارید تا کاملا خشک شوند و بعد خرد کنید.


به گزارش آکاایران: 2- میزان های این دستور بستگی به ظرفی که برای تهیه ترشی استفاده می کنید دارند.


3-ترجیحا از ظروف شیشه ای که در آن ها به خوبی بسته می شود و هوا نمی کشند، استفاده کنید. آن ها را تمیز بشویید، کنار بگذارید تا کاملا خنک شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترشی کلم قرمز؛ ساده و خوش رنگ -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..